15 Mart 2021 Pazartesi

Gökyüzü Gibi Mutluluk

                                         ''Dış alemde gördüklerimiz bizi iç alemimizin keşfedilmedik mağaralarına götürmüyor, içimizin daha önce hiç bilemediğimiz  sokaklarına bir ışık düşürmüyorsa , dış dünya da attığımız adımlar içimizde yankılanmıyorsa , gitmek neye yarar? ''
 Kemal Sayar  
Biraz Yağmur Kimseyi İncitmez 


Ben geldim geleli açmadı gökler;
Ya ben bulutlan anlamıyorum,
Ya bulutlar benden bir şeyler bekler.
Mona Rosa - Sezai Karakoç


Gökyüzü zümrütten dökülmüş bir aynaya benzedi. Üzerine parlak tülden örtü çekilmiş gibi gayet beyaz bir bulut örtmüştü. Öyle ki, güneşin ışığı ince karakterli güzel bir kızın güzelliğinin ışığı gibi dokunduğu yerleri aydınlatır, fakat yakmazdı...
İntibah - Namık Kemal



Üzerimizden seyrek geçen bulutlar güneşi açıp kapadıkça, insan, dünyanın bir an sevinçle, bir an kederle soluk aldığını sanıyordu.”

Zorba -Nikos Kazancakis


5 yorum:

  1. Fotoğraflar ayrı güzel, sözler ayrı güzel...

    YanıtlaSil
  2. Ne iç açıcı görseller :)

    YanıtlaSil
  3. Bulutlu resimler ve sözler ne kadar güzeller.

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınızı iple çekiyorum, fotoğraflar da,dizeler ve satırlar da iç açıcı,kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Gökyüzüne daha çok bakmaya çalışıyorum çünkü gerçekten mutluluk ve huzur orada. Binaların arasından da olsa küçücük de olsa onu görmek mühim...

    YanıtlaSil

Nisan Cuması

                        '' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...