24 Mart 2021 Çarşamba

Köyümde Kar Başladı

                       Bugün okula geldiğimizde bizi kar yağışı karşıladı. Çarşambadan itibaren kar yağacak deniyordu gerçekten de bizim burada doğru çıktı. Daha iki gün önce leylekleri köyün üzerinde uçarken görmüş, nihayet bahar geliyor demiştik. Bileğimde ki kırmızı beyaz ipi limon ağacıma bağladım her zaman aynı olan dileğimi dileyerek. 

Ama bugün hava öyle soğuktu ki , evden çıkarken kesin bizim köyde kar yağıyordu dedim. Arabayla yukarı doğru çıkarken etrafı kaplayan beyazlıkla mutlu oldum. Gerçi baharı özledik ama mart kapıdan baktırıyor işte.


Okulumuzun görüntüsü yan binadan çekildi. Benim sınıfım işte şu yanda ki kapı..


Köyümüzün adını sormayın söylemem :) 


                          Marmara Denizine böyle tepeden bakıyor. Bizim kasaba da aşağıda kalıyor, deniz kıyısında..


Bu görüntüleri geçen ay yağan kar zamanı çektim. O zaman daha çok kar yağmıştı, evler neredeyse pencerelere kadar kara gömülmüştü. Evlere giden yollar açılmış..


Bir velim çay ikram etmişti..


Öğrencilerimden biri yeni doğan köpekleri göstermişti bana..



                             Bir evin önünde bu devasa kardan adamı bulmuştum.. Şimdi okuldayım , dışarıda lapa lapa kar yağıyor. Bugünün heyecanıyla hemen instagrama da görüntüler koydum. Biraz sonra okul bitip eve döneceğim ama köyde gezmekte istiyorum. Bu fırsat kaçmaz. 


















13 yorum:

  1. Ayy bayıldım köyünüze boş ev var mi tasinsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de burada çalıştığım 6 yıldır aynı hayali kuruyorum ama
      öyle yüksek ki arsa fiyatları. gelenler zamanında hep almış. bir de
      şehre yakın bir köy olunca çok yüksek fiyatlar.

      Sil
  2. sanırım dünyanın en güzel ve en mutlu mesleklerinden birini yapıyorsunuz... İnanın ki bazen diyorum öğretmenliği seçseydim diye çünkü sıcacık bir aileniz var fotoğraflara bakınca bile bunu hissettim... Kar şaşırttı bu mevsimde bizleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öğretmenlik çok güzel ve tatmin edici bir meslek. kendinizi
      işe yarar hissediyorsunuz. çocukların masumluğu da öyle güzel ki. çevremde yetişkin
      olmasından da bin kat iyi. aralarında her gün olumlu bir şekilde
      şarj oluyorum resmen.

      Sil
  3. Evet Mart kapıdan baktırıyor. Hem de geçen yıldan beri. Ankara da karlı bugün. Ama yakışıyor başkent'e kar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO Ankara zaten hep soğuk. akşama haberlerde seyrederim
      ben de Ankara'yı.

      Sil
  4. Çok güzel. Karında yeri ayrı güzel. Bizim buralara da kar yağdı.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün dedikleri gibi oldu kış tekrar geri döndü yurda. ama
      olsun bu da güzel :)

      Sil
  5. Valla sizin köyü bilmeyelim yoksa hepimiz topluca göçeceğiz oraya, tadı kaçacak :)
    Köpüşlere bayıldım, çaya imrendim! Ohhh keyfini çıkartın!

    YanıtlaSil
  6. Karı çok severim bugün bizim buralarda da yağdı ama çok az. Sizin görüntüler müthiş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Köyünüz çok güzel. Huzurlu görünüyor. Şimdi düşündüm de orada geçen bir roman olsa, şöyle karlar içinde, ne güzel okunurdu. İşin içinde kar oldumu romantik yanım gün yüzüne çıkıyor :) Sevgiler ☃️

    YanıtlaSil
  8. Kolaylıklar dilerim, güzel,değerli bir mesleğiniz var. Köyünüz de çok manzaralı bir köymüş.Kar bu sabah buralarda azıcık serpiştirdi, o kadar.

    YanıtlaSil
  9. Hem yaşadığınız yere hem de mesleğinize gıpta ediyorum. Bence ömrünüze ömür katıyordur.

    YanıtlaSil

Nisan Cuması

                        '' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...