24 Şubat 2019 Pazar

Ortaya Karışık Meydan Okuma

                       Herkes ne güzel gün be gün meydan okumayı yazıyor. Fırsat buldukça okumayı seviyorum. Ne zamandır yazmaya niyetliyim ama ben yazana kadar şubat bitmek üzere. Sorular çok güzel. Her gün yazanları tebrik ederim. Gerçekten zor iş günü gününe yazmak. Neyse ben de işime gelenleri ele alayım  dedim ve başladım. 
                 "Hava nasıl olursa olsun, yürüyüşe çık bugün, o gün gözüne ne güzel göründüyse birkaç fotoğraf da çek, anlat bakalım neler oldu?"
İşte en sevdiğim soru. Çünkü yürümek hayatımın vazgeçilmezi. Okula gitmek için yaklaşık 2 km lik bir yolla otogara gidiyorum. Bir araç alarak  daha erken kalkmayı bırakarak evden çıktığım gibi 10 dakika da okulda olmayı tercih etmiyorum. Günlük zorunda olduğum bu yürüyüş için hiç yoktan iyidir diyorum. 


İşte bu sokakta başlıyor yürüyüşüm sabahları. Ne yazık ki herkesin durumu böyle. Koca koca apartmanların arasında geçiyor ömrümüz..


Yol kenarında bulunan asırlık çınarları anayol çalışması yüzünden kestiler. Aylardır çamurda yürüdük, trafik felç oldu.Ve öğrendiğimize göre çalışmayı yapan şirket işi bırakmış yani yol yapımı iptal. Güler misiniz ağlar mısınız.


Bugün görsel zevk günü, bakmaya doyamadığın instagram hesapları ile tanıştır bizi

Yabancı bloglara bayılıyorum. Zaten başkaları da kolay keşfetsin diye sayfamın sağ tarafında blog akışı var. Böylelikle yeni keşifler sağlanıyor. İşte sevdiklerimden biri Bunny Mummy.
Renkli bloguna bakmak enerjimi yükseltiyor devamlı. Örüyor, dikiyor,


Bir diğeri ne bulursa boyayan, mandala yapan ve benim idolüm bir kadın. 



Son zamanlarda okuyup bitirdiğin kitabın yorumunu yazabilir misin ?


Beşir Ayvazoğlu kitaplarının hepsini okumak istiyorum. Daha dün bu kitabını bitirdim. İstanbul'un gece vaziyetlerini Osmanlı döneminde ki yıllarda geçen zamanlarıyla öyle bilgilendirici anlatmış
ki okumaya doyamadım. 

Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim..

Kullanmaktan vazgeçmediğim şey nemlendiricim ve dudak kremim. Onlarsız yaşayamam. Yaşla birlikte kuruyan cildim için mutlaka Nuxe nemlendiricisi ve Yves Rocher dudak kremi kullanıyorum.
Devamlı giydiğim hatta köyde okula giderken formam olmuş elbisemin fotoğrafını çektim size. Bizim pazardan 10 tl ye kumaşını alıp komşu terziye diktirdim. Aynı model başka rengi de var. Öyle rahat ki .
Yazın da elbise ya da kumaş bol pantolonlar vageçilmezimdir.


Diğer vaz geçilmezlerim takılarım. Özellikle kolye ve bileklik. Hangi şehre gitsem yerel  satıcılardan mutlaka alırım. Sonra da üçer beşer takarım.


15 yorum:

  1. Yol çalışması için cinar ağaçlarını kesmek tam bir vicdansizlik aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle üzüldüm ki anlatamam. Arabamız vardı, çevreciliğe okadar abarttım
      ki sattık 6 yıl önce. birde arabaya binenler için yollar genişletilip
      ağaçlar kesilmiyor mu benim kızgınlığımı düşün..

      Sil
  2. güzel bir ortaya karışık olmuş 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Ortaya muhteşem bir meydan okuma seçkisi çıkmış, ucundan da katılmış olman beni çok mutlu etti..
    Baksana geçti gitti bile zaman son 5 yazı kaldı.. Yürüyüş en güzeli ben de çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah Ezgi keşke her gün katılmak isterdim olmadı, ne iyi
      ettin aklına geldi böyle bir şey. yazanları okurken
      büyük bir keyif alıyorum

      Sil
  4. Ne güzel olmuş. Gerçekten de ortaya karışık bir meydan okuma olmuş. Takılar da çok güzelmiş. 💕

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir ortaya karışık olmuş :) Bunny Mummy benimde severek takip ettiğim bir blog, takılar da şahane..

    YanıtlaSil
  6. Yol yapımları maalesef her seferinde birilerinin cebini dolgunlaştırmak için başlıyor. Eziyeti çeken her seferinde, sessiz halk oluyor. :(
    Elbisene bayıldım, rahat bir modelden bir kaç tane olması iyi fikir. (ben de aynısını yapıyorum bazen) :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim MOMENTOS. bu ülkenin çilesi malesef

      Sil
  7. harika bir meydan okuma olmuş keyifle okudum teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Beşir Ayvazoğlu hiç okumadım, hangi kitabıyla başlamal doğru olur?

    YanıtlaSil

Merhaba Cuma

                          '' Kendini sevmezsen başkasını nasıl sevebilirsin ?'' diye soruyor Tina Turner Mutluluk Sana Yakış...