29 Kasım 2019 Cuma

Cuma Hoşgeldin!

                         '' Tesbih edin Allah'ı akşama eriştiğinizde ve sabaha eriştiğinizde, semalarda ve arzda her türlü hamdın O'na mahsus olduğunu görerek öğle vaktinde de sonrasında da...''
(Rum, 17-18)
Yeni okumaya başladığım ilk kitabın cümleleriydi bu ayet. Okuyunca hayatta ki bir çok kötülüğün  ötesinde gerçek olana karşı duyduğum minneti ifade edecek bir eylem bu emir benim için. Kaynayan içimizi yatıştaracak, gerçek huzura erdirecek eylemler..Bir cuma gününe eriştik, geride bıraktığımız koskoca bir boşluk duygusu olmuyor mu sizde de. Kalbimi sakinleştiren tek şey şükür gibi geliyor daha çok. 
Şükürler olsun bu güne geldik, bir şeyler yaşadık her birimiz kendi hayatında. Bize iyi ya da kötü gelen herşeyi Allah'tan bilerek bu yazımı sonsuz şüküre adıyorum..


                    Her cuma pazardan aldığım bir demet çiçeğe, devamlı müşteri olduğumdan içine gonca bir gül koyan çiçekçiye...


                     Büyük aile sofralarına, bizimle olan, sağlık ve mutlulukla güzel bir kahvaltı yapmamızı sağlayan dedemize, babaannemize ve halamıza...


20 yılımızı doldurduğumuz bu yıl da sağlık ve huzurla hayata benimle devam eden sevgili eşime...


               Size geliyoruz biraz sohbete deyince sevdiğiniz havuçlu keki ve kahveyi yapan can arkadaşınıza...


Öğretmenler Günü süprizi yapan miniklerim ve sevgili miniklerime...


Sınıfımızı çiçek bahçesine döndürenlere...


                    Ana kız durmadan örgüler örecek zamanlara gelmemize, yeni ördüğü örtüyü hemen masasına serip fotoğrafını çekip bana gönderen anacığıma....


Kocaeli'nde ki tarihi Fevziye Camisinde kıldığımız namaz ve yaptığımız dualara...


Kızımla gittiğimiz On küçük Zenci oyununa, beraber geçirdiğimiz o mutlu saatlere,


Sınıfıma, tatlı öğrencilerime...


Bir masa etrafında kahve eşliğinde yapılan kız kıza sohbete şükürler olsun. 
Hayatımızı anlamlı
kılmak elimizde. Anlamın herkese göre farklı tarifi olsa da ilk önce ne istediğimizi bilmeli, bunun için çabalamalı, yaşamın minik ayrıntılarını görmeli ve ne olursa olsun hep şükretmeliyiz.
Herkese hayırlı cumalar!


12 yorum:

  1. Hayırlı cumalar. Ne kadar çok şükredecek şeyimiz var. Dilimizden şükür eksik olmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Benim çiçekçim de ekler hemen demete birşeyler :)
    Anneciğinin örtüsüne bayıldım, güle güle kullansın.

    Daha nice yirmi yıllar geçirin birlikte, sağlıkla, huzurla, sevgiyle.

    Birlikte çay kahve keyfi yaptığın arkadaşların bol olsun.

    Kalabalık sofralarınız bereketle dolıp taşsın, aile büyüklerinin ömrü uzun olsun.

    Şükür yüreği sımsıcak yapıyor, hep öyle kalsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dileklerde bulundunuz teker teker, çok teşekkür ederim..

      Sil
  3. Sağlıklı mutlu hep birliktelikle dolu bolca günleriniz olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle en kutsal mesleklerden birini yaptığınız için öğretmenler gününüzü kutluyorum içtenlikle :) Evlilik yıldönümünüzü de kutlarım, birlikte nicelerini görün inşallah :)
    Ne kadar şükretsek az. Herkesin şükredecek şeyleri olması için dua edelim ki yayılsın çoğalsın mutluluklar. Hayırlı cumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu Cuma ben de çok şeye şükrettim. Hayırlı Cumalar..
    Bu arada örgüden anlamadığım için desenin adını sadece "ananemin deseni" diye biliyorum ama içiçe geçen kareler var ya, renkli, onları çok seviyorum.. Sanki içiçe geçmiş mutluluk kareleri gibi.....

    YanıtlaSil
  6. harika,harika! anaciginin ortusu,kalabalik sofralarin,sicacik sinifin.hep daim olsun Buket'cim...renklerini hep yansit ve nice nice ogretmenler gunune:)

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflardaki o ince zarif detaylar harika 😊 evlilik yıldönümünüzü kutlarım daha nice seneler olsun insAllah... Masaortusunun güzelliği renkler , elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  8. Sıcacık kareler ne güzel..

    YanıtlaSil

Diğer Ev

                                  Rachel Cusk adını nerede gördüm hatırlamıyorum ama ilk kez okumak üzere iki kitabını satın aldım. Diğer ...