29 Ocak 2021 Cuma

Cuma Gelmiş Bile

                               Geçen cuma günü sabah erkenden pazar arabamı arkamda sürükleyerek yola çıktım. Cuma pazarı en sevdiğim. Hele yazın sabahın erken saatlerinde gitmek öyle güze oluyor ki. Pazarcılar yeni yeni gelmeye başlamış oluyor, meyve sebzelerin en bol olduğu dönemde tezgahlar rengarenk donanıyor, etrafta fazla insan olmadan tanıdık pazarcılarla küçük sohbetler ederek pazar işimi yapıyorum. Sonrasında eve dönüp kahvaltıyı hazırlıyorum her hafta rutine dönmüş şekilde bu böyle devam ediyor. Gün içinde sürüp giden rutinler fareler gibi çemberde boşa döndüğümü hissettirse de çoğu kez dünya da yaşanan onca zorlu durum ve kötülük karşısında ne de kıymetli ve lüks haline geldiğini bu yaşımda ancak anlamış durumdayım. 

                        Geçen cuma rutinlerimden birini gerçekleştirerek pazardan çiçek aldım. Çiçekçi adam zaten beni köşede görür görmez ''oo hocam nasılsınız iyi misiniz?''  diye seslenmesiyle artık çiçek almak bana farz oldu diyerek yanına yaklaşıyorum. Her hafta eve bu küçük mutluluğu getirmek ne güzel!


                  Annem evinde ki yünleri toplamış bana göndermiş. Artık battaniye örmeyeceğim diyorum ama önüme bu kadar yün gelince dayanamıyorum. Daha başlamadım artık ne zaman olur bu battaniye bilmiyorum.


                     Bu hafta boyunca dört mevsimi yaşadık resmen. Bir ara hava o kadar ılık oldu ki dayanamadım sabah çayımı balkonda çiçeklerimle içtim.


Geçen haftalarda o kadar çok kitap çekilişine katıldım ki bana çıkmaması imkansızdı. İlk gelen kitap Sabahattin Ali'den.


                 Diğer kitaplar Kedimırıltısı blog çekilişinden geldi. Bu kitaplara çok sevindim çünkü kızım Agatha Christie kitaplarını seviyor.



                      Kar bizim köye de yağdı hem de öyle çok ki gidince bende inanamadım. İki senedir doğru dürüst yağmıyordu. Bu sefer dizlerimize kadar kar vardı. Kızımı da alıp köye gittik .




Hatta kızımla o gün ki gezintimizi videoya çekip youtube kanalına hatıra kalsın diye yükledim. İsterseniz buradan seyredebilirsiniz bizim köyü..


Bu hafta içinde bizi çok üzen bir olay yaşadık. Dedemiz yani kayınpederim aniden rahatsızlandı. Acile götürdüğümüzde hemen yoğun bakıma kaldırılması gerekir dediler. Ve Yalova Atakent Hastanesine götürüldü. Hem yoğun bakımda olması hem de pandemi nedeniyle yanında olamıyoruz. Evden arayıp bilgi almak dışında elimizden bir şey gelmiyor. Hala da orada.
Bugün cuma ve dualarımızın kabul edildiğine inandığım bir gün. Tüm hastalarımıza, yaşlılarımıza Allah şifa versin, bizlerden ayırmasın onları.
Mutlu Haftasonlarımız olsun!



21 yorum:

  1. Kayınpederinize Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  2. Allah şifa versin inşallah.
    Kar manzarası ne kadar güzelmiş videodan da görmüş oldum. Ve ipleri ben de görünce dayanamıyorum 😄😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar dolu günleri ne özlemişiz, keşke daha çok olsa. hem
      barajlarda doluyor.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Şifa diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Pandemiden önceki zamanlarda bende sabahın erken saatlerinde pazar yerine gider, kahvaltılık şeyler alırdım :) Kahvaltıda simitiydi, biberiydi peyniriydi güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın pandemiyle çok şey değişti. normalde bu zamanlar okullar açık
      olduğundan ben de okul sonrası pazarın en kalabalık zamanında gidiyordum pazara.
      şimdi evdeyiz ya hemen çıkıp fazla da insan birikmeden gidip geliyorum..

      Sil
    2. Bu arada sayfanızı blog listemde yayınladım profilimde haberiniz olsun :))

      Sil
  5. Video ne tatlıydı...
    Mutlu haftasonları Buketcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video işleri acemice işte :) ama kendim için yapıyorum hem hatıra
      kalıyor bana. çok teşekkür ederim ..

      Sil
  6. Acil şifalar diliyorum, inşallah en yakın zamanda güzel haberlerini alırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün haber aldık en son. solunum cihazından biraz çıkarmışlar ama
      yapamamış. inşallah yavaş yavaş düzelecek. hep dua ediyoruz..

      Sil
  7. Dedeniz için cok geçmiş olsun.kar Videonuzu izlemek istedim ama linkini bulamadım:)
    Koparılmış cicekler beni hep üzer i yuzden buket çiçek almam ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. yazımın altlarında video gözüküyor. siz
      göremediniz mi??

      Sil
  8. Merhabalar.
    Sayın öğretmenim, sayın hocam. Görev yaptığınız yer her şeyiyle o kadar güzel ki, anlatımınızdan ve paylaştığınız görsellerden bunu anlamamak, görmemek mümkün değil. İnsana ne kadar huzur veriyordur. Günler nasıl da uçuyor böyle. Bir de bakmışsınız Cuma gelivermiş oluyor. Herhalde her Cuma günü bir paylaşım yapıyorsunuz. Bu da çok güzel bir tarz. Kaleminize ve emeğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Evet genelde her cuma paylaşım yapmaya çalışıyorum. Hem bu bir
      haftalık ne olmuş ne bitmiş hayatımda gibi bir özet oluyor. Yıllar bile geçtiğinde
      açıp açıp okumak hayalim. Çünkü yaşananlar yazılmazsa uçup gidiyor.
      Diğer cumalar da Allah nasip ederse buyrun beklerim sayfama.

      Sil
  9. Kayınpederine geçti geçti diyelim gelmiş geçmiş olsun.

    Gerçekten bu hafta dört mevsimi yaşadık.

    Köy harika gözüküyor.

    YanıtlaSil
  10. Kayinpederinize acil sifalar diliyorum, gecmisler olsun.. yaziniz cok tatli akip gidiyor merakla okudum..

    YanıtlaSil
  11. kar fotoları ve videosu için saaaaol keyiflendiim :) geçmiş olsun acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. O kar karelerinin içind eolmak adeta yuvarlanmak istiyorum. Hem pandemi hem yasak saatler öyle sıkı bağladı ki bizi bir dağ gezisi bile yapamadık :/
    Havalar bizde de öyle, birgün kış bir gün ilkbahar adeta, kitaplara şu ara hiç vakit ayıramamanın vicdan azabını yaşıyorum resmen, otomatiğe bağladım örgü sadece örgü, dedeye çok geçmiş olsun, başta o olmak üzere tüm hastanelerde şifa bekleyen herkese acil şifalar olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Dedenize çok geçmiş olsun.. İnsanın o karların içinde yuvarlanası geliyor izledikçe.. Sevgiler

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...