27 Aralık 2019 Cuma

Yılın Son Cuması

                        Geldik bir yılın sonuna daha. İçim bir kötü oldu şöyle adamakıllı düşününce bunu. Yeni bir yıla kavuşup mutlu olacak yaşları geçtik tabi ki. Her geçen günde umutsuzluğa daha bir kolay düşüyorum nedense. Yine de yaşamak güzel şey be kardeşim !
Şu dünya da neysek oyuz fazla ayrıntıya gerek yok. Fatma Barbarosoğlu'nun dediği gibi;
''Her kalp, kendi merhameti ve şefkati kadar yer tutar şu yeryüzünde. Ya da kendi kini ve şiddeti kadar.''
                        Bakalım bir hafta boyunca neler yapmışım..



                           Hafta içi sabah saat 8 civarı. Otogara köy minibüsüne binmek üzere yola çıktım. Yaklaşık olarak 1,300 m yürüyorum. Sabahları sıcacık yataktan kalkmak zor geliyor her sabah ama sonra serin havayla kendime geliyorum. Otogara bu kısa yürüyüş öyle iyi geliyor ki..


Çocukların en sevdiği hikaye ya da masal dinlemek...


Okul sonrası.. Hava genelde sisli köyde şu sıralar..


                               Hafta sonu küçük bir İstanbul kaçamağı yaptık. Tarihi dokusu, denizi, sokakları bir de güzel kitapçıları ve kahvecileri olmasa hiç çekilmez şu şehir..


Bir de çikolatacıları.. Stok yapıp eve dönüyorum her seferinde..


                 Yeni yıla doğru hediyelerimi hazırladım aileme ve arkadaşlarıma. Sanırım hediye vermeyi daha çok seviyorum..


Bana da verilen hediyeler öyle zevkli ki..


Bu yıl da geleneksel kız kıza yeni yıl yemeğimizi yedik.


Her şeyi kendimiz hazırladık tabi ki...


Hediyeler verdik birbirimize..


                        Sadettin Ökten'in güzel bir cümlesini okudum geçen gün. ''Kalpler bir birinden uzaklaştıkça sesler yükselir, yaklaştıkça fısıltıya döner. Kavgada bağırmanın, sevgide fısıldamanın sebebi budur.''
                              Kalplerimizi birbirine yaklaştırma yollarını bulalım her zaman. İhtiyacımız olan karşılıklı sevgi ve saygının yolu çabadan geçiyor. 
                              Herkese mutlu ve hayırlı cumalar !

17 yorum:

  1. Alıntı çok doğru ve İstanbul konusunda çok haklısınız. Bir de denize yakın bir yerde yaşıyorsanız ya da geziyosanız deniz manzarası da İstanbul'un en güzel özelliklerinden biridir. Çocuklarınız ve yeni yıl hediyeleriniz çok güzel görünüyor. Umarım yeni yıl istediğiniz gibi geçer, yeni yılınız kutlu olsun diyeyim öyleyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,dilekleriniz hepimiz için olsun.

      Sil
  2. Ne güzel yazıyorsunuz ve çok güzel duygular hissettiriyorsunuz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yeni yıl sofranız muhteşem ve sizi bir araya getiren dostluğunuz :)
    Ben de en çok hediye verip karşımdakinin mutluluğunu görmeyi seviyorum, dünyanın en güzel anı gibi geliyor :) Yeni yılınızı kutlarım şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ?

      Hediye almakta vermekte çok güzel. Peygamberimizin
      önerisidir zaten. hediye paketi hazırlamayı da çok severim.

      Sil
  4. İstanbul'da çikolatacı furyası var bu aralar, hepsi de ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim buralarda olmayınca ben de cennete düştüm sandım :)

      Sil
  5. Ian Dallas'ın bir kitabıın YeniDevir gazetesinde tefrika etmiştik. AAnons grafiklerini ben tasarlamıştım ayrıac. Ian Dallas Abdülkadir Essufi adını almış bir müslüman. Bitabı baştan sona okudum. Bir cümlenin altını çizdim. "Kalp kalbi bulur." Hayırlı cumalar bilmukabil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel belirtmişsiniz, teşekkür ederim profösör..

      Sil
  6. Canim Buket,iyi ki yaziyorsun.Cok seviyorum Cuma yazilarini ozellikle.2020'de tum guzellikler seninle olsun ve asla karamsarliga kapilma ne olursa olsun,cunku sen cok ama cok renklisin ve bu renklerin tum karamsarliklari yener.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilek suyumm senden özendim yazmaya başladım zaten bliyorsun. Dileğim
      hiç sıkılmayalım, bırakmayalım blogu hep yazalım okuyalım. Tüm
      sevdiğim bloglar bıraktı yazmayı çok üzülüyorum. yenilmeyelim
      hayatın koşturmacasına.

      Sil
  7. İşte en sevdiğim Buket halleri içim açıldı ♥️

    YanıtlaSil
  8. Buket`cim, hediye paketlemeyi ben de pek severim. En keyif aldığım işlerin başında gelir. Senin paketlerin de şahane görünüyor:) Sağlıklı, mutlu ve üretken nice yıllar dilerim!

    YanıtlaSil
  9. Sizin yeniyıl yemeklerinize bayılıyorum, özenli sofralar ve zarif hediyeler, birinden nasibini almış biri olarak şanslı hissediyorum kendimi :) şimdiden iyi yıllar dilerim Buket hanımcım herşey gönlünüzce olsun... :)

    YanıtlaSil
  10. Alıntıladığınız cümleyi ve son cümlelerinizi bloguma taşıdım.
    Çok güzel, çok anlamlı.
    Yazınıza bayıldım.
    Umarım 2020 her yönden güzel bir yıl olur...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...