11 Aralık 2012 Salı

Yeni Yıl Kurabiyeleri

                      Yeni Yıla  doğru  sevimli  fotoğraflarım devam ediyor.  Aslında bunlar  geçen sene yaptığım  kurabiyeler .. Bu  yıl  tekrarlamak  istedim. Bu hafta sonu tekrar  denemelerim olacak ama şimdilik eski  görüntüler olsun.  Kurabiye  tarifi  istemeyin,  çünkü  bunlar zaten  her yerde  yapılan,   denenen kurabiyeler.. Önemli olan  süslemeleriniz...




                        Bu sene de çam ağacı süslemeli  kurabiyeler  yapacağız  kızımla.  Haftasonu yapacağımı  söyledim ona  ama söylemez olaydım. Her gece daha kaç gün var,  niye  bugün yapmıyoruz diye  başımın etini  yiyor.  Aslında  bir sene ne çabuk  geçti.  Geçen sene de beraber  yaptığımız zamanı  hatırlıyorum da sanki  dün gibi..



                         

                         Evimizden  yeniyıl  kolaj  manzarası  olmazsa olmazlardan..  Ben bu ay yabancı bloglar  başta  olmak üzere  bu  tür  görüntülere  bakmayı  çok  seviyorum.  Belki  bu  yüzden  bunları  paylaşıyorum ..Gece olupta  ailece bu  odaya  toplandığımızda  mumlarımızı  yakıyoruz,  başlıyoruz  uzun kış gecelerinin  keyfine  :))

13 yorum:

  1. keyfiniz renginiz bol olsun...bunlar çok zevkli uğraşlar...

    YanıtlaSil
  2. Süsler çok güzel. Yeni yıl size gelmiş ne güzel.. Çocuklar bir şey duymaya görsün sorar dururlar:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller bayıldım ^^
    bende yılın en güzel zamanı olarak nitelendiriyorum bu günleri, çok sevimli fotoğraflarla karşılaşıyoruz.
    birde kar yağsa tam süper olacak :)

    YanıtlaSil
  4. benimde yapasım var ama yapamıyorum:) eline sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. bende devamlı yabancı bloglara ve yeniyıl yayını varsa bizim bloglara bakıyrum , içim neşe doluyor :) yeni yıl zamanı heryer çok güzel oluyor =) akşamlarıda evde mumlar ve çam agacın ışığı altında kahve içmek gibisi yok =) kurabiyeler harika !

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar arkadaşım. Ellerine sağlık. Bu yıl için nasıl projeler var aklında merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. cok güzel cok tatli bayildim bende bloguma beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Az önce leylak dalı blogunda kütüphanenizi gördüm:) Çok beğendim ve sahibini merak edip buraya ışınlandım:))

    Süslemeler de pek bir güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. tüm yorumlar için çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysunberktayozmen16 Aralık 2012 00:41

      Mesajınzı aldım,bende sizi tanıma fırsatı buldum. Sayfalarınıza sevginiz yansımış. Şimdiden Mutlu yıllar.

      Sil
  10. Kurabiyelere, dekorlarına bayıldım.
    Çok şık ve şirin yılbaşı kurabiyeler olmuş,
    ellerine sağlık.
    Sevgiler, Pırıl.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...