28 Mart 2012 Çarşamba

İspanya'dan Görüntülere Devam

                                   Çok fotoğraf çektim her gezgin gibi. Gittiğimiz okul bir devlet  okuluydu.  Çocuklar  bizimkiler gibi, sıcak ve  sevecen.  Hello,  hello  deyip  peşimizden  koştular.  Öğretmenler  kot pantolunlu,  piercing'li. Ve çok  samimi..Okul  çok  kalabalık  değildi. Sınıflar  20 kişi civarı. 6 yaşında  birinci  sınıfa  başlıyorlar ve  okuma -yazma öğreniyorlar. Öğlene kadar  akademik  dersler görüyorlar sonra öğle  yemeği ,  öğleden  sonra hergün din eğitimi  alıyorlar.  Bizim gittiğimiz  gün okulun tüm çocukları gösteri hazırlamışlardı..











Okulda  geçirdiğimiz  zaman çok güzeldi. Sonrasında  gezi  oluyordu.  Zaman  nasıl geçiyordu anlamıyorduk.  Bir anda  akşam oluyordu.













Heryerde  sanatını icra edenler !




Yorulunca  verilen  kahve  molası...




 

Akşam  yemeğinde  Litvanyalı  grubun  getirdiği  ilginç  bir  yiyecek.. Sakotis... Orada  düğünlerde  yapılan   ve  keyifle  yenen  bir  tatlıymış..Tadı  bizim  pastanelerde  satılan  bezeye benziyor...






















Madrid'in  en eski  binasıymış...

 







14 yorum:

  1. çok güzel olömuş buket....Fotoğraflar harika

    YanıtlaSil
  2. Bu Mayıs ayında bizde planlamıştık İspanya'ya gitmeyi ama Funda'nın işyerinde terslikler oldu plan değişti. Çok görmek istiyorum ben de Madrid'i, Barselona'yı.. Sen koy daha fotoğraf bari buradan görelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacm , ayıptır söylemesi benim artık yeşil pasaportum var,tutmayın beni :))diğer fotolar face de..

      Sil
  3. Best regards from Lithuania

    YanıtlaSil
  4. Buket, bir önceki yazına da yorum yapmıştım ama uçtu sanırım. Bugünlerde bilgisayarım çok kötü, çöküp duruyor.
    Çocuklar ne giymiş öyle? Çok sevimliler! (Aslında İspanyol mu Türk mü olduklarını söylemek zor.)
    Kahveyi görünce nasıl canım çekti. Ben çok severek içiyordum.

    Merakla bekliyorum diğer resimleri:)
    Adios!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkım, yorumunu okumuştum ama yayınlayınca çıkmadı nedense. b.r blogtan bahsetmiştin, yine linkini verirmisin?

      Sil
    2. Benim bilgisayarın azizliği sanırım Buket:)
      www.haritadabirnokta.blogspot.com

      Sil
  5. Fotoğraflar çok güzel , çok beğendim. Daha çok paylaş ki bizde seninle gezelim :)Gören gözüne sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel fotoğraflar çekmişsin yine arkadaşım. Çocuklar ne güzel hazırlanmışlar öyle.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel fotograflar bayıldım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafların bir harika takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil
  9. Şahanesin Buket, gitmiş kadar oldum:)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...