5 Mayıs 2017 Cuma

Haftasonu Fethiye'de


Malum 1 Mayıs tatili haftasonuyla birleşince hemen bir tatil planı yaptık. Aslında eşim ve kızımla gidecektik ama planlar değişti eşimin yerine arkadaşım geldi. Biz de sıcak olacağını tahmin edip Fethiye Letoonia Hoteli seçtik. Uzun bir yolculuktan sonra - 10 saat-   sabah Fethiye'deydik. Garajdan bir minibüse binip otele yakın bir yerde indik. Şöfor bir kaç metre yürüyün şu koyu dönün otel yakın demişti. Bizde ona inanarak sabah 10 da yürümeye başladık. Ama koyu döndüğümüzde otel falan yoktu. Sıcakta bavullarla dağ tepe neredeyse yarım saat yürüdük. Etrafta araçta olmadığından başka seçeneğimiz yoktu zaten. 


Kan ter içinde yürüdükçe yürüdük. Sonunda bir tepeyi aşınca otelin olduğu koyu görünce tüm yorgunluğumuz gitti. Ama girişte görevlilerin bakışını unutamayacağım. Tabi herkes arabaları ile gelirken biz ellerimizde çantalar dağları aşarak dilimiz dışarıda geliyorduk. 


Otel tatillerini uzun süren yorgun günlerden sonra seviyorum. Tüm gün şezlongta yatıyorum. Yalnızca yemek, deniz için kalkıyorum. Ama buna da ihtiyaç duyuyorum. Otel doğanın göbeğinde, ağaçlarla çevrili bu yüzden ilk tercihim. Üç tane koyu olduğu için çok geniş alanda kurulu. Yazında bu yüzden öbek öbek insan olmayacağını tahmin ediyorum. 


Beğenmediğim tek yönü denizi. Sanki göl gibi. Durgun ve bulanık. Belki şehre çok yakın olduğundan da kirli. Fethiye de böyle kirli bölge varmıydı bilmiyordum. Uzaktan güzel gözüküyordu ama denizsever olarak çok şaşırdım.  Keyif saatlerimiz unutulmaz. Çay , kahve keyfine diyecek yok. Yanınızda bir de sevdiğiniz  arkadaşınız olunca daha da güzel..

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, okyanus, bulut, köprü, açık hava, doğa, su ve yiyecek
Otelin denizinde  ördekler vardı. Bizim hep yanımızdaydılar tüm tatil boyunca..


Harika sessiz köşelerinde oturdum uzun uzun. Sessiz oteller hep favorim. Belki mevsimden dolayı kalabalık değildi, sessizlik bu yüzdendi bilmiyorum.


İyi ki bu fırsatı değerlendirip gittik diyorum şimdi. Üzerinden bir hafta geçti bile. Bu gezi de anılarda kaldı işte zaman su gibi aktı geçti. 

3 yorum:

  1. Yıllar önce gittiğimizde Fethiye'nin sakinliğini sevmiştim ben de.Şehirlerin karmaşasından sonra o dinginliği özlüyor insan.
    Fotoğraflar da ne kadar net ve güzel.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel. O dinginliğe benimde çok ihtiyacim var sanırım. Okurken çok imrendim :) Güzel bi tatil olmuş.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Mayıs ve haziranda henüz kalabalıklaşmamışken gitmek güzel.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...