8 Mart 2024 Cuma

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olumsuzluklar yaşadım, canımı sıkan küçük küçük olaylar oldu. Bazıları da çözülmüş değil. Kırk yaşından önce baş ağrısı nedir bilmezdim ama şimdi değişen yaş dönümü hormonlarıyla mide bulantılı ağrılar başladı. Filmlerde vardır ya başına bir eşarp sıktırırlar, aman aman diye dövünürler gerçekten onları şimdi çok iyi anlyorum. Burada yazdıklarım olumlu şeylere odaklı biliyorsunuz, o yüzden keseyim artık bu konuyu.

                                Hafta boyunca serin, gri bir hava vardı. Güneşin olmadığı bu zamanlarda bu griliği de çok seviyorum. Hayat biraz durgunlaşmış gibi geliyor. Fazla sürmeyince bu havalar insanın hoşuna gidiyor galiba. Haftasonu bahçemizde baya bir çalıştık. Aşağıya o videomuzu koyacağım. Azar azar da olsa bahçe mahsüllerini toplamak çok güzeldi. Bunları alınca onca emek, yorgunluk geçiyor.


Bir tabak dolusu şifalı bitki. Biberiye, marul, yeşil soğan, ballıbaba, adaçayı, nane..




Pazar günü hava daha güzeldi, sahilde tek başıma yürümek öyle iyi gelmişti ki..
Büyük çınar ağacımı uzun zamandır görmemiştim..


Bu hafta kütüphaneden aldığım kitaplar...


Okula gittiğimde köyde ki sisli, gri hava..



Bu hafta okulda bahçe bitkilerinden bezelye ve baklayı çalıştık. Arka bahçeye ektiğimiz baklalar baya bir büyüdü. Onları inceledik, bezelyeler de azar azar çıkmış. Bezelye resimleri yaptık. Artık büyümelerini ve toplamayı bekliyoruz. Sonra da yemeğini yaparız.


Öğrencilerimden biri beslenme çantasını açınca annesi tarafından konmuş bir süprizle karşılaştı. O da çok mutlu oldu ben de. Hemen anneyi tebrik ettim. Ama ne yazık ki her zaman böyle güllük gülüstanlık olmuyor sınıf. Hafta boyunca velilerden ikisiyle sorunlarda yaşadık. Bir öğretmeni üzüen en büyük şeylerden biridir bu, veli açmazı...



                                                               Bahçe işlerimizin videosu..

                           Bu haftasonu ramazan başlayacak. Bu ramazan hem oruç, hem ibadet yönünden okul dışında içe dönmeyi planlıyorum. Beni oyalayacak bir çok şeyden uzak kalmaya niyetliyim. Sanki biraz ruhumu arındıracakmışım gibi geliyor. Bu yüzden odaklanacağım şeyler değişecek planlarıma göre. Bakalım başaracak mıyım?  Blog yazmaya ve okumaya da ara vereceğim bu yüzden.

                                                                   Kalın sağlıcakla.....






6 yorum:

  1. Mide bulantılı baş ağrılarım yazmışsın, tansiyonunu ölçtün mü hiç o durumu yaşadığın da . Ölçmediysen ölç ya da ölçtür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ilk aklıma gelen zaten yüksek tansiyon. Ölçüyorum hemen
      çünkü annemde de var bu yüksek tansiyon , genetik olabilir. Ama benim 11/ 7 civarı çıkıyor. Bu ağrı olayı herkeste farklı yerde işte. Benim genelde mide ve baş artık son yıllarda. Aman yaşlandık işte başka açıklaması yok :)

      Sil
  2. Yükselen tansiyon ve baş ağrısı benim de canımı sıkıyor son zamanlarda, doktor yolu gözüktü bana.
    Hayırlı Ramazanlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Allah hayırlı şifalar versin. Şimdiden hayırlı ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil

Merhaba Cuma

                          '' Kendini sevmezsen başkasını nasıl sevebilirsin ?'' diye soruyor Tina Turner Mutluluk Sana Yakış...