18 Ocak 2019 Cuma

Mutlu Cuma

                                            Herkese mutlu, huzurlu, ışıl ışıl bir cuma dileyerek başlıyorum bu güne. Biz öğretmenler ve öğrenciler için ayrıca güzel bir gün çünkü on beş günlük tatile çıkıyoruz. Bu kış tatilinde hiç bir yere gitmeyerek tamamen evde oturarak geçireceğimiz günlerimiz olacak. Bunun için sabırsızlanıyorum. Sabahtan temizliğe gelen bayan gelerek tüm tül ve perdelerimi yıkayacak, evi süpürüp silecek ve bana tertemiz bir ev bırakacak . Bunu bile düşününce çok mutlu oluyorum. 
Öğlene doğru karneleri vereceğiz, öğrencilerimizle vedalaşacağız. Dün küçük bir karne partisi yaptık benim miniklerle. Neredeyse koskoca dört ay bir çırpıda geçip gitti. Kısmetse yaz tatili de böyle gelecek. 
Bu hafta da oldukça yoğun geçti. Kısa kısa neler yaptık , neler şükran oldum yazacağım ama en başta ailem, aile büyüklerimizin sağlığı, bizle olan birlikteliği için sonsuz şükür etek istiyorum . Şükrettikçe ya da bunun farkında oldukça olumlamış olduğumu hissediyorum yaşamı. Güzellikleri böyle etrafıma çağırdığıma inanıyorum çünkü. 


Bu hafta en yakın arkadaşımızın doğum günüydü, o ve diğer arkadaşlarıma sahip olduğum için, 


Tek tek çarpı yapa yapa oluşan örtümün güzelliğine,


Hayatta en çok sevdiğim okuma saatlerime,


Sabahları çocukluğumdan beri değişmeyen ekmek fırınından kepekli ekmek almaya, 


Anne evine ansızın yapılan sabah baskınında hemen hazırlanan kahvaltıya,


Blog arkadaşlarımdan en özeli Macerakitabım Özlem'den gelen süprize,


Sımsıcak dostlu kahve saatlerine,


Buz gibi havanın güneşle birleştiği günlerde deniz kenarında yapılan yürüyüşlere,


Mandala çizdiğim saksıların sonucuna baktığı anlara,


Okulda içilen sabah çaylarına,


Renklerin içinde kaybolduğum örgü saatlerine,


Evimin en sevdiğim köşelerine,


Farklı arkadaş buluşmalarına, içilen kahvelere ve çaylara sonsuz şükür ediyorum. Hayat farkında olmakla, şükretmek, paylaşmak, güzellikleri göstermekle çekilir hale geliyor bence. Yoksa can sıkıcı o kadar çok şey var ki..
Hayat iyiye yönelmekle güzel olacaktır, herkese hayırlı cumalar..






















10 yorum:

  1. Yine umut dolu, içimi mutluluk ve huzur dolduran satırlar okudum. Öncelikle iyi tatiller dilerim, farkında olmak şükretmek gerçekten önemli, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Size harika bir sömestr tatili diliyorum. Yaptığınız her şey çok güzel, ellerinize sağlık öğretmenim.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel an lar biriktirmişsin umarım daha fazlasını da doldurursun heybene :) güzel bri tatil dilerim

    YanıtlaSil
  4. Mutlu, keyifli bir tatil dilerim...

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller, çok güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir tatil olsun . Sağlıkla.

    YanıtlaSil
  7. ne harika bir cuma yazısı olmuş..ben de çok şükrederim ve önemine çok inanrım..çok güzel keyifli sağlıklıhuzurlu bir tatil olsun inşallah..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı ve çok güzel fotoğraflar. Tekrardan iyi tatiller diliyorum. Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  9. Bloğunuzu severek takip ediyorum,yalnız merak ettiğim bir şey oldu siz İzmit taraflarında mı oturuyorsunuz yoksa Datça taraflarında mı anlayamadım,aytınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil

Nisan Cuması

                        '' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...