28 Nisan 2017 Cuma

Yeni Bir Cuma

                            Evet yine yeniden bir cuma.. Ne kadar hızlı geçiyor değil mi zaman. Daha dün yazdım sanki cuma şükür yazısını. Daha dün bir cenaze evindeydik, ağlıyorduk hep beraber çok sevdiğim teyzem için. Hala yaramız acıyor. Geçen hafta ne yazık ki hep kötü haberler aldık. Arkadaşlarımdan birinin babası vefat etti, köyden bir velimin kardeşi bir anda mide kanserine yakalanmış ve evde fenalaşmış, hastaneler kabul etmemiş, yarı organlar dışarı da hastane hastane gezmişler , 30 milyara bir hastaneyle anlaşmışlar ama durumu çok ciddiydi. Son durum ne oldu bilmiyorum ama çok üzüldüm olanlara. Bir arkadaşın erkek kardeşi kalp krizi geçirdi. İşte böyle üst üste o kadar çok kötü haber aldım ki.. Bir taraftan benim geçmeyen mide ağrılarım son sürat. Bilmiyorum ne olacak :(
                     Yine de insan güzel şeylere tutunmak istiyor. Güzel ve iyi şeyler teselli veriyor bize. İyi ki de böyle yoksa ne olurdu. Bu hafta içinde bakalım neler olmuş..



Şükürler olsun ki içimizi sonsuz mutlulukla dolduran doğa var..


Baharın gelmesiyle köyümüzde son durum böyle. Uzun uzun gezmek istiyorum ama her yerde köpek var. İstediğim yerlere gidemiyorum. Benimle gezende yok. Herkes okul bitince hemen eve dönüyor. Ara ara kaçamak yapıyorum bende. 


Benim bahçemde de son durum böyle. Ortancalarım iyice yapraklandı. Mor salkımlarımda açtılar , her yer harika kokuyor. 


Sabahları dış kapıyı açınca her sabah beni karşılayan kedim :)


Bu hafta yaptığım ayraçlar, harika bir yazar ve öyküleri ..


Bu yıl ağaçlarıma ördüğüm kazaklar , keçe kuşlar..


Yeni açan bodrum menekşelerim ve renklerine şükürler olsun..


Bu ay oldukça soğuk geçti, sınıfımdan kar ve yağmuru seyretttim bol bol. Artık güneşli günler başladı şükürler olsun. Hatta bu gece bir yolculuğa çıkıyoruz. İnstagramda hikayeler, fotoğraflar gelecek, merak edenler buyursun :)
Herkese iyi tatiller !



6 yorum:

  1. Teyzenize Allahtan rahmet, sizlere de sabır diliyorum. Allah herkese sağlıklı ömür, sıralı ölüm nasip etsin.....

    YanıtlaSil
  2. Sanırım hiç bu kadar zorlanmadınız Buket şükür cuması yazarken:/
    Köy manzarası süper,ortancaların bahçen... Yalnız ağaca kazak örmek ne yahu :)))
    İşin aslı referandumdan sonra cuma yazılarına devam edebileceğini sanmıyordum. İyi haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha balthus bir erkek olarak örgünün ağaç halini
      hiç anlamazsın sanırım :) eşimde yakında tüm sokak kedilerine de
      öreceksin diyor. bu dünya da çıldırmamak elde değil işte
      ne yapayım bu da benim terapim .

      Sil
  3. Çok ciddi bir olay yaşandığında. Sanki bir süre başka ciddi olaylar devam ediyor. Üzüntü gelmişken tam geliyor. yine de pes etmemek gerek işte. Ayakta durmak gerek ne olursa olsun. Şahane fotoğraflarla da süslemişsin yazını çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Levent,
      Yazdığın yorumla blogundan haberim oldu, ee iyi de oldu. Gençlerin
      blog dünyasında da olduğunu bilmek güzel çünkü artık anında
      yayın yapan organlar varken blog gibi okuyup enaz 5 dakikakını
      bir sayfa önünde geçirilen şeyler yapmak fazla tercih edilen birşey
      değil. hernekadar anlattığın oyunlar bana uzak olsa da bahsettiğin
      ve benim bilmediğim sanatçılara bayıldım. aman bırakma
      hep yaz..

      Sil
    2. teşekkür ederim efendim. Umarım daha fazla yazabilirim. işler yoğun geliyor ama yazmayı bırakmamak gerek.

      Sil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...