24 Kasım 2017 Cuma

Teşekkür Cuması


Bu hafta birşey yazmam diyorum sonra hafta boyunca çektiğim fotoğraflara bakıp Allahım ne çok güzel şey olmuş diye düşünüyorum. Sanmayın ki hep pozitif insanım, polyanna bir nevi demeyin. Tam tersi çok karamsarım, tam bir bunalım insanıyım. Ama hayatın güzelliklerini yakalayarak savunma hattı oluşturdum kendime. Şu güzel anları kayda geçirirsem sorumluluğum yerine gelir gibi geliyor.
Bakalım bu bir hafta boyunca neler olmuş.


Hayatta en büyük şükürüm sağlıklı olmamız. Yürüyorum, konuşuyorum, kimseye muhtaç değilim. Okul yolumda sarı bir denize dönüşen yapraklar ve mutluluğum..


Evin dış kapısını açar açmaz beni karşılayan çiçeklerim...


                            Okul sonrası biraz köy içinde geziyorum. Bakın ne buldum bir evin bahçesinde. Ne güzelde duruyorlar..


Benim kabak düşkünlüğümü öğrenen ve anlam veremeyen köyde ki teyzeler bana bir süpriz yapıp sınıfıma kadar gelip ne getirdiler :) Şükürler olsun gün içinde böyle küçük süprizlerle karşılaşıyorum..


Evde en sevdiğim köşem; kabaklar, taşlar ve örgüm..


Şükürler olsun ki eğlendiğim,  temalı partiler yaptığım zevkli arkadaşlarım var. Sonbahar partimizde altı kız güzel bir masa etrafındaydık. Yedik , içtik, hediyeler verdik, konuya uygun giyindik, daha ne olsun küçük kasabanın can sıkıntısında ki Desperate Housewives :)


Bisikletimle gezmeye çıktığımda bu yolun en güzel halinle karşılaştım. 


Yanından geçerken her mevsim farklı olan ağaçlara şükrettim..


                       Ve son olarak kahve - kitap - kurabiye keyfim için, ağız tadımız devam ettiğinden şükretmek istiyorum. Balkabaklı kurabiye tarifini Damyskitchen blogundan almıştım, oldukça hafif bir kurabiye. Bu hafta da böyle geçti, cuma ne çabuk geldi anlamadım yine. Bir taraftan bu hızlı akışa üzülüyorum, nasıl günler geçiyor,elde ne var diyorum diğer taraftan böyle şükür edecek bir sürü olay var diyorum kendime. Bugün 24 Kasım yani öğretmenler günü. Tüm öğretmen arkadaşlarımın gününü kutlarım.
                          Haftasonumuzun  güzel geçmesi dileğiyle..

10 yorum:

  1. ne güzel geçmiş günlerin:)

    YanıtlaSil
  2. İlk önce öğretmenler günün kutlu olsun canım. :) Kasabanın "çaresiz evkadınlarının" eğlencesi herkese örnek teşkil etmeli bence ;)
    En son ve ondan bir önceki kareye bayıldım. Mustafa Kutlu' yu tavsiye etmiştin, ilk fırsatta alacağım.. şükürler olsun !

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotolar, neresi acaba burası, şu an tam da olmak istediğim yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak etmiştim ya, neyse:)

      Sil
    2. Yaşadığım yeri deşifre etmiyorum fazla ama kocaelinin
      bir ilçesi desem :)

      Sil
  4. En çok da bu farkındalık için şükretmeli Buket 🙏

    YanıtlaSil
  5. Merhaba:) Balthus'un yazısında adını duyup geldim. En sevdiğim şey oldu bir pazartesi sabahı, dolu dolu yepyeni bir bloggerla karşılaştım! Ellerine sağlık, bir-iki yazını okudum, bayıldım, gün içinde köşe bucak gezeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , bundan sonra beraberiz kısmetse..

      Sil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...