16 Kasım 2018 Cuma

Hayırlı Cumalar

Bugün Cuma !
Çalışmaya, erken kalkmaya, koşturmacaya iki gün ara vereceğiz.
Kısa kısa cumaya kadar neler yapmışım bir bakalım..


Geçen cuma pazardan çiçeklerimi aldım tabi ki..


Haftasonu tatlımız olarak Norveç'te yediğimiz tarçınlı rulolardan yaptım. Norveç'in en güzel şehri” olarak bilinen Bergen kökenli “Bergen'in Skillingsboller” adlı klasik Norveç tarçınlı çörekler.


Pazar günü eski okul arkadaşlarımızla bize yakın doğa içinde bir mekanda kahvaltıya gittik.


Gölcük Eriklitepe Tabiat Parkı..İsteyenler bungalov evlerde konaklayabilir. 


Bu hafta ne yazık ki tek bir kitap okuyabildim. Ay boyunca okuduğum bir kaç tane dergi olunca okumam yavaşladı. Evsiz gezgin bir çiftin kaleminden işini gücünü bırakıp yollara çıkanların dökümanı..


Okulda çok güzel işler yapıyoruz. Çocuklarla olmanın gerçekten iyileştirici gücü var. Çocuk sayısının öğretmenin verimi açısından da rolü çok büyük. Köye geçtiğimden beri öğretmenlik yıllarımın altın dönemini yaşıyorum bence.


Bu hafta hep beraber doğadan meşe palamudu toplayıp saksımıza ektik.


Hafta içi okulda soğuk ama güneşli günler geçirdik..


Okul çıkışı köyde gezmenin tadı hiçbirşeyde yok..



Sonbaharın güzelliğini evlerin bahçelerinde görmek, tavukların, koyunların sesini duymak, araba gürültüsü olmadan saatlerini geçirmek benim için büyük nimet. Sonra eve mutlu dönme şansına sahip kaç kişi var ki şu dünya da diyorum kendime. Ve yalnızca şükredebiliyorum. 
Herkese mutsmutlu, sağlık ve enerji dolu haftasonu dilerim :)

8 yorum:

  1. Ne güzel bir parkmış o öyle bayıldım. Belki bir sonraki Türkiye tatilimde bir iki gün o evlerde kalırım.
    Meşe palamutları yılbaşının simgesi burada :) Her yerde görüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu cumalar :) Çok güzel bir yer, şükredilesi günler <3
    Kocaman sevgiler benden.. Tarçınlı çörek kokusu burnuma geldi. Çok severim :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara keyifle geçen günlere bayıldım, ne güzel..

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...