16 Temmuz 2019 Salı

Hadi Başlayalım O Zaman !

                                    Neredeyse iki haftalık yaz tatilindeydim. Hem de görmeyi çok istediğim Dolomitlerde. Tüm kış hayaliyle yaşamış, oteller ayarlanmış, kendimize göre bir rota çizmiş ve bol bol para biriktirmeye çalışmıştık. Gün geldi çattı, ailede yaşanan hastalıklar, ameliyatlar acaba gidebilecekmiyiz derken evet gittik. Başımıza gelmeyen kalmadı ne yazık ki. Daha Sabiha Gökçene giderken Pelin midesini bozdu tüm yol boyu kustu. Sonrasında ben Zürih'e inince hasta oldum, trende aşırı bir şekilde baş ağrım tuttu, çok eziyet çektim. Zaten sabahın 4'ünde yollara çıktığımızdan uykusuzluk, yorgunluk bir de başağrısı trene binince uyudum. Eşimde benim gibi uyumuş meğer. El çantamızı normalde göbek bağımız gibi beraberimizde taşırız, bu kadar sorundan sonra ilk kez büyük bir hata yapıp trende oturduğumuz koltuğun üzerine koyup uyumuşuz.


                                     Görüntünün olası içeriÄŸi: daÄŸ, gökyüzü, açık hava ve doÄŸa


                      Vee en kötü şey oldu, cüzdanda ki tüm eurolarımız çalındı. Öyle az buz da değil, çok büyük bir meblağ gitti. Trenden inince ne yapacağımızı şaşırdık. Otele bile gidecek taksiye verecek paramız yoktu. Biz öyle ne yapsak diye şaşkın şaşkın konuşurken bisikletiyle yaşlı bir bayan gelip ne aradığımızı sordu. Otelin adresini gösterdik, yürüyemezsiniz taksiyle gidin deyince durumu anlattık. O da çok üzüldü. Daha ilk günden moralimiz çok bozuldu ama yapacak bir şeyde yoktu. Kadın bize 20 euro verip bir de Türk bir taksici çağırdı. Sağolsun bu taksici de bizden para almadı ve otele götürüp yardım etmeye çalıştı. Allahtan pasaportlar ve kredi kartımız çalınmamıştı. Bizi para çekebileceğimiz yere götürdü.
                  Diğer günler hep kredi kartıyla çektik, tabi ki bunca parayı da artık daha sonraki aylar çalışa çalışa toparlayacağız başka çaresi yok.
Onun dışında Verona'ya gittiğimizde o kalabalıkta Pelin'i kaybettik. Yanımzda ki telefonlarda hatta yok, tam 1 saat aradık ve sonunda polise gitmeye karar vermiştik ki bir polisle Pelinin arkamızdan geldiğini gördük. Allahtan o da bir polisten yardım istemiş.
                 Bunlar en önemli olanlarıydı, bir de uçaktan iner inmez bir bavulumuz  kayboldu, onu da yarım saat aramış ve bir yere atılmış bulmuştuk. Sonrasında tekerleği kopan bavul mu dersiniz, zencilerin çok olduğu tekin olmayan bir mahallede ki otelimiz mi dersiniz, tepemize yıldırımların düştüğü dolunun yağdığı  dağ tırmanışı mı dersiniz bir çok olay yaşadık, oldu bitti ve nihayet evdeyiz. Giden gitti artık önümüze bakalım diyorum.
         Yine de çok harika bir seyahat yaptık. Dolomit gezimizi bölüm bölüm ayrıntılı yazacağım.Çünkü bende bu seyahati planlarken  bu bölgeyi yazan fazla kişi olmamış. Bu bölgeye giden var ama tutulan arabalarla belirli yerlere gitmişler.Özellikle araba kiralamadan gezmek imkansız demişti herkes ama biz hep toplu taşımayla gezdik. Bu yüzden gideceklere rehber olması niyetiyle gezime başlıyorum..

28 yorum:

  1. Gidilmeyecek yerler listesine Dolomitler'i ekliyorum. Teşekkürler. Geçmiş olsun... Yine de tatilin tadını çıkardığınızı düşünüyorum... İyi yayınlar!

    YanıtlaSil
  2. Epey talihsizlik yaşamışsınız.. Gezi yazınızı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Tedirginlikler ve üzücü anlar geçip bitmiş olsun. Gezinizin turistik detaylarını ve tüyolarınızı merak etmekteyim.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, okurken bile dayanamadım, en kötüsü kızınızın kaybolması neyse başına bir şey gelmeden bulmuşsunuz ya önemli olan o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunca yıldır gezeriz tek bir şey bile olmamıştı, bunları da
      görecekmişiz demek..

      Sil
  5. Çok büyük talihsizlik olmuş, peş peşe gelmiş aksilikler ama yine de gezmeniz ve mutluluğunuz her şeye değer diye düşünüyorum. Gezi detaylarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. inanmıyorum gerilim filmi gibi anlattıklarınız kıyamam bildiğiniz nazar değmiş size neyse sağlıklar iyi olsun da...gezi fotoğraflarınızı ve bilgilerinizi heyecenla beklyiyorum...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .. insanız işte herşey geliyor insanın başına ama
      dedikleri gibi cana gelmesinde..

      Sil
  7. Hakkaten aksilikler yakanizi hic birakmamis. Her seye ragmen tadini cikarabildiniz mi bari? Hikayelerden izledigim kadari ile güzeldi geziniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para pul için karalar bağlamanın anlamı yoktu ve yine de şanslıydyk polisin
      dediği gibi. pasaportlar ve kredi kartı çalınmadı ya ona sevindik.
      gerçekten beterin beteri varmış.

      Sil
  8. Heyecanla bekliyorum yazacaklarını. Instagramda hayran hayran izledim gezdiğiniz yerleri.

    YanıtlaSil
  9. Çok çok geçmiş olsun, canınız sağ olsun.
    Tatil anılarınızda unutulmaz bir yerde bu tatiliniz olacak anlaşılan.
    Başınıza gelenleri bir filmde görsek senaryoyu da amma abartmışlar deriz.
    Fakat ne yazık ki gerçek hayatta da insanın başına bunlar geliyor.
    Ramazan Bayramı için memlekete yola çıktığımızda bende yaşadığımız sorunlardan sonra "bu bir kabus olmalı" diye düşünmüştüm.
    Sizin yaşadıklarınızın yanında bizimkisi hiç bir şey değilmiş.
    Bizim sorun (blogda bahsetmediğim için kısaca bahsedeyim) önce bayram trafiği dur kalkları ile geçti, sonra büyük bir trafik kazasının sebep olduğu bir trafiğin içinde 3 saat kıpırdamadan beklemek, sonra Düzce'de aracımızın arıza yapması, bayram sebebiyle kaskonun bize araç temin edememesi, otobüslerde taşıtlarda yer bulamamak, oğlumuzun Kastamonu'dan yola çıkıp bizi alması derken, normal bir günde 6 saatte vardığımız Kastamonu'ya o gün 18 saat sonra ulaştık. Aracımıza bayram sebebi ile müdahale edilmedi, daha sonra parça temin edilip yapılması derken bayram vakti 15 gün arabasız kaldık. Eşim işleri sebebiyle bayramdan sonra otobüsle İstanbul'a döndü, 1 hafta sonra aracın tamiri bitti. Otobüsle önce Düzce'ye gitti, arabayı teslim aldı, sonra Kastamonu'ya gelip beni aldı. Benim unutulmaz tatilim bu oldu.
    Ne diyelim canımız sağ olsun, Allah beterinden saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kötü bir şey gelince başa ardarda geliyor galiba. bizimde
      üst üste oldu. ama gerçekten önemli olan bizim canımıza birşeyin
      gelmemesi. 99 depreminde tam evlenmek üzereydik. ilk maaşlarımızı
      bir kaç yıl biriktirmiş, ailemizin emekli maaşıyla aldığı evi
      döşüyorduk. herşey tamamlanmıştı ve deprem oldu. ev yıkıldı ve o apartmanda
      10 kişi öldü. biz de evlenip içinde olabilirdik. bakın üzerinden
      20 yıl gwçti nerdeyse ve bizim Allaha şükür tekrar evimiz oldu. önemli
      olan gerçekten can sağlığı. olayın ilk şokuyla çok üzüldük ama
      elden gelen bir şey yok. sanki o paranın gitmesi için
      gelişti olaylar. ilki o kadar parayla hayatta seyahate çıkmayız ama çıktık,
      sonrasında çantamızı öyle etrafa hayatta koymayız ama koyduk ve
      üstelik hepimiz uyuduk. ne diyeyim olan oldu işte.
      her işte bir hayır var bence..

      Sil
  10. Oooo çok geçmiş olsun, tüm aksilikler atka arkaya gelmiş ama canınız sağ, sağlığınız yerinde, gerisi hallolur. Merakla bekliyorum anlatacaklarınızı, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Ya....Çok çok üzüldüm :(( Yorgunluk, uykusuzluk mahvediyor insanı bu yolculuklarda. Benim de Münih'de uyuyakalıp uçak kaçırmışlığım var, yeni bilet almak zorunda kalınca verdiğim paraya çok acımıştım. İstanbula indiğimde de saatimi geri almayı unutup neredeyse Bodrum uçağını da kaçırıyordum.

    Çok çok geçmiş olsun. Olmuşla ölmüşün çaresi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru demişsin, çok teşekkür ederim .

      Sil
  12. Aksiliklere üzüldüm ancak atlatmanıza ve harika dediğiniz bir seyahat yaşamanıza sevindim. Aksilikler işin cilvesi olmuş:) Nice güzel seyahatler dilerim. Yazının devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. evet sonuçta sağ salim eve döndük, artık önemli olan bu
    diyoruz bizde.

    YanıtlaSil
  14. Ben de başınıza gelenlere çok üzüldüm gecmis olsun..gezi yazilarinizi cok seviyor ve merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun ne tatsız olaylar olmuş.. Her şeye rağmen gezinizi tamamlayabilmenize sevindim çok ;) Yazınızı iple çekiyorummm

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun canım .gezdigin gördüğün yetleti bizde seninle gezip keyif alıyoruz.ama bunca yorgunluk plandisi olaylar da sizi çok yipratmis.senin ve ailenin azmi sayesinde herşeye rağmen tatilini tamamlamana çok sevindim.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...