23 Haziran 2019 Pazar

Cuma Geçmiş Bile

Kaç cuma geldi geçti bile ama bir türlü yazamadım. Nasıl yoğun geçtiyse günler, blog alemine girmek fırsat olmadı. Aslında koca bir bayram tatili geçirdik, zamanımız boldu ama ne olduğunu, nasıl geçtiğini anlamadım bu sefer. Yine de geçen zamanda olanları kısa kısa yazayım, tarihe notumuzu düşelim diyorum.

Bayramın ilk günü ailemiz , akrabalarımızla beraberdik. Ziyaretler yapıldı, kahveler içilip tatlılar yenildi, eller öpüldü. Büyükler küçükleri aradı sordu. İyi ki dini bayramlarımız var, tüm yurtta bunu öyle güzel kutluyoruz ki. Annem bu bayramda meşhur tatlısını yaptı, harikaydı. Siz kalburabastı diyorsunuz biz boşnaklar Hurmanisa diyoruz.


Bayramın ilk gününün gecesi Antalya'ya gidip 4 gece bir otelde kaldık. Bu sene otel fiyatlarında ki yükseklik çok fazla. Eskiden gittiğimiz otellere baktığımda artık onlara gidişin imkansız olduğunu gördüm. Bütçemize uygun bir otel bularak ilk yaz tatilimizi gerçekleştirmiş olduk. 


Deniz kenarı yan gel yat, ye iç yüz tatilini artık sevmez olduğumu anladım. İnsanların kıtlıktan çıkmış gibi tabakları doldurup sonra da bırakmış olduklarını gördüm bolca. Bunları yapan yalnızca Türkler değil, çünkü otel yüzde 90 yabancı ağırlıklıydı.


Yine de bol bol denizde yüzmek çok güzeldi..


               Eve dönünce bir hafta daha okula gittik. Ramazan boyunca oruçlu olduğumdan bahçemde oturup bir kahve eşliğinde keyfini çıkaramıyordum. Hemen pastamı yapıp masama geçip uzun uzun oturdum.


Bahçem yaza bol yeşillik içinde girdi. Yaseminlerimin kokusu heryerdeydi. Şu an yasemin çiçeklerini döktü ama yemyeşil giriş kapısını kaplamış haliyle muazzam..


Dün de Kocaeli Değirmendere'ye gidip gezdik. Çok güzel bir sokak yapmışlar, eski evleri restore edip seramik, heykel evi diye oluşturmuşlar. 


Çok güzel bir kütüphanesi de vardı, burada yaşasam her zaman gelip bir köşesinde otururdum diye hayal kurdum.


Seramik sergisi görmeye değer..


Bahçemin en güzel halini yaşıyoruz, şu renklerin güzelliğine bakar mısınız ?



Hala okula gidiyoruz, bize tatil temmuz başı. Yaz gelince daha çok koşturmaya girdik gibi geliyor. Tüm gün evde de olsak sanki bir çok şeyi yapmamışım gibi geliyor. Blogları bile okuyamadım ne zamandır, bakalım ne zaman başlarım. 
Herkese iyi pazarlar !














13 yorum:

  1. Ortancalara bayıldım nasıl muhteşemler, ahh o bahçe çok güzel... Keyifli kahveleriniz bol olsun.. İsraf malesef günümüzde daha bir çok sanki. Keşke yapmasak.
    O kütüphanede ki köşe gerçekten çok güzel, hep keşke dedirtiyor, iyi haftalar dilerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortanca daha da çoğaltmak istiyorum bahçede. tüm yaz çiçekleri
      kalıyor, çok zahmetsizler. şimdi ki aklım olsa daha önceden
      her yere ekerdim. bahçeli ev dünyanın en güzel şeyi. çok isterdim
      yıllarca hayalini kurmuştum, kavuştum şükürler olsun.
      Bende güzel günler dilerim ..

      Sil
  2. Bahçene bayıldım, nasıl da güzel renkler! Seramik sergisi hoş göründü gözüme:)
    Yaz tatilinde otelde, kumsalda geçirilen tatiller hiç bana göre değil. Biz yerimizde duramayan bir aileyiz sanırım:) Yemek konusunda da kaldığım yere bağlanmayı sevmem, değişik şeyler denemem lazım hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Bir gün buralara uğrasanız , otursak bahçede. Güzel şeyleri
      sevdiğini biliyorum.her zaman da beklerim :)

      Sil
    2. Umarım, ne güzel olur:)

      Sil
  3. Bloğunuzu severek takip ediyorum,merak ettiğim bir konu var çalıştığınız köyden çektiğiniz manzaralarda aşağıda Akdeniz görülmekte sanki Datça'nın yukarlarında bir köy gibi düşünmüştüm ama paylaştığınız bu yazıda Kocaeli'nde oturuyorsunuz gibi,neresi olduğunu belirtmeniz mümkün mü acaba,bloğunuzun devamını diler saygı ve sevgilerimi iletirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. evet kocaelinin ilçesindeyim. görülen marmara yani
      izmit körfezi.

      Sil
  4. Bahçen ne kadar güzel, fotoğraflara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bahçeyi güzelleştirmeye çalışıyorum ama
      çalışınca yorucu oluyor. elimden geldiğince işte :)

      Sil
  5. Gittiğiniz otel hakkında da bilgi verseydeniz; şu dönemde otel arayanlar için çok faydalı olurdu.

    Kalburabastıyı herkes güzel yapamaz ancak anladığım kadarıyla anneniz bu işte oldukça iyi.

    YanıtlaSil
  6. bahçen güzelmiş keyifli oturmalar....

    YanıtlaSil
  7. aa biz de antalya daydık ...tatil çok iyi geldi bana da..ortancalarınıza bayıldım...pasta nefis görünüyor ...çok güzel bir yaz olsun inşallah..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Oteller bu yıl el yakıyor. İyi ki erken almıştık yerimizi yoksa gidemezdik biz de.
    Yine fotoğraflar içaçıcı baktıkça bakası geliyor insanın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...