2 Haziran 2011 Perşembe

BALKONUMDAN ...

                                Yaz  geldi  sayılır..
                                Artık  devamlı  ya  balkondayım ya da  bahçede..
                                Ama  ilk olarak  balkonumdan  kareler..






Balkonumun  hemen  yanı başında  çam ağacı..o kadar  çok seviyorum ki  onu...




Daha  önce  burada  salıncağım vardı ama bu yıl  onu değiştirip bu  seti aldık..Üzerindeki baykuşlu  yastığı da bugün yaptım :)




Boyadığım  taşların  bir kısmı  bu sepette,  diğerleri de  bahçe de.



Balkonumda  birçok  asılı  şey   var. Hepsi de  biryerlerden  alınmıştır.  Bu  nazar  boncuklarını  geçen yıl  Taksim de  düzenlenen  elsanatları  festivalinden  almıştım..




Annemin geçen hafta  hediye ettiği  çiçek..Altındakilerde   taş üzerine  peçeteyle  yaptığım dekopajlar..





Burada  ki  pinokyo  da  geçen seneki  tatilden..Marmaris  çarşılarından..





Baykuşta  Datça 'dan...






İşte   hand made  yapımım  yastık :))   Pelinin   bluzu  itinayla  kesilip  yastığa  dikildi..Eline  iğne  almamış  biri için  yine de iyi sayılır , değil mi :))

32 yorum:

  1. çok eğlenceli harika bir balkon:)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi orada olup bir kahve içmek vardı ;)çok keyifli ve zevkli bir balkon yapmışsın, güzel günlerde keyifle oturun ;))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım balkonuna, ne kadar da iç açıcı olmuş, yaz akşamları kimbilir ne kadar da güzel geçer orada :) benim için de tadını çıkar e mi :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Canım hayat dolu olmuş cıvıl cıvıl ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler arkadaşlar, sizleride beklerim..

    YanıtlaSil
  6. hmmm kahvemizi burda içeceğiz yani 5 haziranda geldi ama balonlar hala bende :(

    YanıtlaSil
  7. Buket'cim balkonun inanılmaz keyifli gözüküyor :) bakarken içim açıldı, her köşesinde bir yerden alınmış hatıralar ya da el emeği çok güzel dekoratif objeler var :) çam ağacının ve rengarenk çiçeklerin insana verdiği huzur tarif edilemez :) güle güle oturun yeni takımlarınızla canım ;)

    YanıtlaSil
  8. Balkon mevsimi açıldı yaşasın ! Balkonun da senin kadar cici...Eline iğne iplik almamış biri olarak yaptığın yastığa bayıldım,demek ki bundan sonra yapacaklarına söyleyecek söz bulamayacağım !Keyif seninle olsun !

    YanıtlaSil
  9. Herşey çok güzel görünüyor,balkon,taşlar,çam ağacı diğer süsler ama en güzeli de baykuşlu yastık olmuş:)))ellerine sağlık...Keyifle tadını çıkarın.

    YanıtlaSil
  10. balkona ve eşyalarına ayrıca bayıldım ama yastık cidden çok güzel olmuş. baştan hani keçe yapamıyordu dedim sonradan anladım tşörtmüş ama onu bu hale getirmek de büyük marifet bence ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Allahım! Ben... Ben... Haftaya bu balkonda bir kahve hüpletmeliyim Buket:)) Şahane!

    YanıtlaSil
  12. Buket,
    baykuşlu yastık, çiçekler, boyalı taşlar, pinokyo(!), nazar boncukları, hepsi öyle güzel, öyle hoş ki, ama illaki o şirin sedir, bayıldım ben ona. Orada, ne güzel kitap okunur. (Ve fotoğraf çektirilir tabii;p)

    Şimdi erik ve çilek koydum kendime, biraz okuyacağım, yaz gibi mevsim yok her şeye rağmen. Mis.

    Keyifli vakit geçirin bu güzel balkonda, tek dileğim bu.
    Sevgiler çok.

    p.s.: Bir önceki postlarda Pelin'in fotoğrafları da çok eğlenceliydi, ne güzel zaman geçiriyor kızın. Olması gerektiği gibi, ne hoş.

    YanıtlaSil
  13. Koltuğa bayıldım ! Koltukta kıvrılıp, hafif esen yaz rüzgarıyla balkonda uyumak istedim. Güzel, keyifli bir yaz geçirmenizi dilerim :)

    YanıtlaSil
  14. Cok cici ve capcanli olmus, o balkonda guzel anilar biriktirmeniz dilegiyle.. :)

    YanıtlaSil
  15. Elifcim, yarın aslında doğumgününü düşünüyordum ama hava durumunda devamlı yağışlı gösteriyordu.ben de bahçede düzenleyeceğimden riske atmak istemedim ama haftaya olacak büyük ihtimal.sana mail atıyorum..

    YanıtlaSil
  16. Giz, teşekkürler..seni de bir kahveye beklerim hani:))
    hoşgeldin Alyaduanınannesi :))
    Colette, bahçede ilham perim sensin !!
    Natali , teşekkürler cnmm, seni de beklerim..
    Füsfüs, keçe daha alamadım,alsam diğer yastıklara başlayacağım bakalım ..
    Hayal Kahvem, haftaya bile kalma, herzaman :))

    YanıtlaSil
  17. Justine, beğenmene sevindim.işte böyle , küçük dünyamı kurdum ve herşeye kapattım kendimi.Bildin burası benim engüzel kitap okuma köşem, akabinde uykuya dalma :))
    pelin için herşey !!

    YanıtlaSil
  18. Didem ve acai-berry, sizede tatlı ve keyif dolu bir yaz dilerim..

    YanıtlaSil
  19. canım çok beğendim. ellerine sağlık herşey çok güzel keyifli balkon sefaları diliyorum sizlre ailece.

    YanıtlaSil
  20. çok cici bir balkon pinokyo sever olarak en çok kahramanını ve nazar boncuklarını beğendim yakışmış cici balkonuna;) bol keyifli saatlerin olsun..

    YanıtlaSil
  21. buketçim, nasıl keyifle döşemişsin balkonunu, tşirtü yastık yapmakta iyi fikir

    YanıtlaSil
  22. merhabalar sevgili Buket, çok yorum yazamasam da sevimli bloğunu izlediğimi keyifle izlediğimi bilmeni isterim. seni yansıtan bir balkon olmuş ne güzel objeler onlar öyle ve her birininde bir anı gizli.. yastık ise ilk deneme olarak çok başarılı eline sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. baykuşlu yastığın çok cici olmuş... :)
    balkonda şahane, Ne kahveler ne çaylar içilir, ne sohbetler edilir orda koca yaz...
    Balkonlar yazları değişilmez mekanlarımız di mi?

    YanıtlaSil
  24. çok sağol Şükran, yorum yazdıracak kadar güzel şeyler paylaştığım içi mutlu oldum..ama yine de herzama düşücelerii burada görmek isterim..
    Evet mor kalemlik, balkon ve bahçem vazgeçilmezim.yılın yedi ayı burdayım zaten..

    YanıtlaSil
  25. çok hoş olmuş balkon<:)
    bakalım sehpa nasıl olacak?

    YanıtlaSil
  26. inanılmaz güzel bir balkon.. zaten değirmendere sahiline bakıyor olması ile gönlümü ayrıca fethetmişti, dizaynı ile beni benden aldı.. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. çok güzel, ellerine sağlık,

    benim de Sumru'nun bluzlerinden gözüme kestirdiklerim var, yastık düşünmüştüm, sen de uygulamasını görmek çok iyi oldu.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...