20 Ağustos 2017 Pazar

Taşlar, Boyamalar

                             Şu taşların her türünü o kadar çok seviyorum ki. Güzel ve düz olanları ayırıp üzerine mandala yapıyorum ya da renkli boyuyorum bilen bilir. Yaz gelsin şunu şunu yapacağım diye hayaller kurdum tüm kış. Nedense kurulan hayallerin üçte birini gerçekleştirdim. Baya bir taş birikmişti, yazın bahçe de boyarım dememe rağmen bir türlü başlayamamıştım. Neyse ki şu son iki hafta da iyi iş çıkardım. Hem su kabaklarını hem de taşları boyadık kızlarla.
                           Küçükken Pelin'e yaptırabiliyordum birşeyleri. Şimdi zorla oluyor herşey. Arkadaşı geliyor ve odasına kapanıp tüm gün tablete bakıyorlar. Hareket etsinler diye şuraya buraya gönderiyorum ama onu da oflayarak söylene söylene yapıyorlar. Geçen gün hadi bakalım kapatıyorsunuz ellerinizdekini bahçeye çıkıyoruz boyama yapıyoruz dediğimde de çok söylendiler. Neyse ki işe başlayınca hoşlarına gitti boyama.Bahçenin çeşitli köşelerine koyduk taşlarımızı sonra. Ben bayılıyorum her köşede ıvır zıvır taşların olmasına. Boyanmamış olanlar bile öyle güzeller ki.


                      Görüntünün olası içeriği: açık hava

                      Görüntünün olası içeriği: bitki


                      Otomatik alternatif metin yok.

                      Görüntünün olası içeriği: ayakkabılar ve bitki


                            Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, bitki, açık hava ve doğa

                                Görüntünün olası içeriği: bitki, ayakkabılar, açık hava ve doğa


                                Görüntünün olası içeriği: bitki, açık hava ve doğa


                                Görüntünün olası içeriği: bitki ve açık hava

15 yorum:

  1. Şimdiki çocuklar hep böyleler bir türlü yerlerinden kalkmıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel boyanmış ve ne güzel dekor edilmiş. Elinize sağlık.
    Adeta taşlara can vermişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok amatörce işler. renkler bir araya gelince güzelleşti taşlar işte. hem çok iyi terapi de oluyor. tavsiye ederim

      Sil
  3. Çok güzelmiş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar gerçekten :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , boyama gibisi yok çok zevkli. güzel olsun
      ya da olmasın terapi gibi.

      Sil
  5. Taş boyama ustası oldunuz artık.....
    Geçen hafta Bodrum'a gitmiştik, Gümüşlük'te sahil boyu bütün kafe ve restorantların bahçelerinde süslenmiş "su kabakları" asılıydı. Esas muhteşem görüntü geceleyin ortaya çıktı. Su kabakları desenlerle delinerek deliklere rengarenk parlak cam taşlar yapıştırılmasıyla elde edilen "gece lambaları" büyüleyici güzellikteydi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapmıyorum aslında. ama boyama aşaması çok güzel. bodrum
      zaten cenneti. su kabaklarının bazısını delip ampul ben de koydum. gece
      balkonumda :)

      Sil
  6. Çok renkli çok güzel olmuş. Çocuklarla vakit geçirmek için de iyi bir alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle, çocuklarla yapılacak en güzel şeylerden
      biri. ben sınıfımda da yaptırıyorum çok seviyorlar.

      Sil
  7. Harika olmuş hepsi de, bayıldım.

    Çocuklar şunu yapın deyince yapmıyorlar, birlikte yapalım deyince söylenip isteksiz de olsalar sonunda hoşlarına gidiyor :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel cıvıl cıvıl. Ellerinize sağlık. Güzel şeyler, sabırla ortaya çıkıyor demek:)

    YanıtlaSil
  9. Ay sevsinler senin o güzel taşlarını. Hepsi birbirinden güzel...Bahçenin şenliği o taşlar:) öperim

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...