22 Nisan 2016 Cuma

Cuma Şükür Günü

                    Güzel bloglarımızdan  Çileksuyu  her cuma Fankufriday diye yazılar yazıyor. Ben de bayılıyorum bu yazılara. Benzer şekilde bugün ben de kendi haftamı değerlendirmek ve bir şükür yazısı yazmak istedim. Biliyorsunuz dinimizde cuma günlerinin özel bir yeri vardır. Bugün tüm haftaya dair şükürlerimi sunmak isterim Allah'a. Buna cuma şükrü  demek isterim . Tek bir güne ya da zamana sığdırmak istemem şükrümü ama bir yerden başlamak gerek.
                     Geçen hafta beklediğim sağlık sonuçlarım vardı. İyi neticeler aldığım için binlerce şükürler olsun , en başta bunu yazmak isterim. Sonrasında ailem, annem -babam, kardeşim, yakınlarım hep yanımda ve sağlıklı oldukları için şükürler olsun.


Büyük keyifle yaptığım taş boyamalarına,


Dostlarla masmavi denize bakarak içtiğimiz kahveye,


Upuzun sahil şeridi olan kasabamızda kalabalıktan uzak, huzurlu yollarında bisiklet sürdüğümüz için,


Huzurlu ve sanat dolu bir sınıfım olduğu için,


Birlikte olmaktan mutluluk duyduğum insanlarla soframızı paylaştığımız için, 



Böylesine güzel bir yerde işim olduğu için, doya doya yeşilin içinde gezdiğim için,


Bahçemde açan ilk güle,


Okuyabildiğim, kokusunu ve rengini gördüğüm için bu güzelliklerin,




İlk açan morsalkımlar, kiraz ağacım , çiçeklerim ve en önemlisi şehrin göbeğinde böyle muhteşem bahçeli bir evim olduğu için çok çok şükürler olsun.






















13 yorum:

  1. Şükür çok önemli gerçekten Buket. şu olumlama teknikleri sayesinde ihmal ettiğim bu şeyi neredeyse her an yapıyorum ve günüm hayatım çok güzel geçiyor Allah'a şükür. Evvela sabah uyanıp işe yola koyulunca güneşe bakıp Tanrı'ya bana bugünü de armağan ettiği için şükrediyorum. Bir işim olduğu için,sevdiklerim yanımda ve sağlıklı oldukları için,kendim sağlıklı olduğum için vs.vs.İyice alıştırmışım kendimi bir kaç ay önce işyerinde merdivenin en üstünden feci düştüm.Bir anlık şoktan sonra Allah'ım yaşıyorum çok şükür dedim,bir kaç saniye sonra baktım kaburgalarımda müthiş bir acı ve nefes alamıyorum.Oh şükürler olsun sadece bir kaç kaburgam kırılmış daha da kötüsü de olabilirdi dedim. Sonuç acile götürdüler bir kaç tetkik ve hiç bir yerime bir şey olmamış. Yani özetle sadece Cumayı beklemeye gerek yok.Ve doğru bakınca şükredilecek öyle çok şey var ki... Hayırlı cumalar herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru, belli bir güne yakıştırmamak lazım. Bir çok şeyin farkında
      olmakta bir nevi şükür. Her durumda beterin beteri var, öylesine zor ve kötü bir
      dünyada yaşıyoruz ki ,içinde bulunduğum her güzel yaşam dilimi bana
      verilmiş bir ayrıcalık gibi..

      Sil
  2. Ne güzel öyle keyifle okuyorum kı bu şükür yazılarını:) teşekkür ederim,iyiki sen de katıldın STorm Angel:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    Ve maşallah sana arkadaşım ... Şükürler olsun verilen her nimete , alınan nefese ve şükretmenin güzelliğini anlayabilmeye .... Şükredecek o kadar çok şey var ki ...

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’mız kutlu olsun ...
    Tüm çocukların ve yüreği çocuk kalanların bayramı mutlu , kutlu olsun ..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. Harika bir fikir, şükür günü! Ayrıca fotoğraflara bayıldım! Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hemen geliyorum :)

      Sil
    2. Bugün aklıma geldi şükür günü yapayım cuma diye, hangi blogda gördüğümden de bahsedecektim ama kimde okumuştum unuttum :) İyi oldu seni görmem ❤

      Sil
    3. Bu cuma kısmetse yazalım yine, okuyalım güzel yazılarını. şimdiden
      kolay gelsin canım..

      Sil
  5. Du bi.. Bugün geleyim senin bahçene ben..
    Geleyim de, şükürlerden nasibimi alayım.
    Evet.. Evet.. Müsaitsen sana gelecem:)
    Amaa..
    Bugün için ismin keşke Storm Angel olmasa da.. Sadece Angel olsa..
    Hımm... Ne bileyim? İlk adın Storm ya..
    Hava ya stormlu olursa..
    Eyvaahh:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel evet huzur veriyor yaaa. bi de ismini eskisi gibi yapsana yaaaa. o gözlü fotoda korkutuyor. eskisi gibi yapsanaaaa :))) storm angel çok sert sana yaaa isim de o fotocuk daa :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...