8 Ekim 2020 Perşembe

Cuma Geliyor

                                               Ve yine bir cuma

                                               Ve yine bir haftasonu

                                               Ve ekim ayı..

                   Ekimin ortasına bile geldik sayılır, mevsimler yıllar hızla geçerken bir cuma da tabi ki sanki dünmüş gibi gelecek. Geçen haftalarda cuma yazısı yazamayınca bunu kaçırmayayım dedim. Havaların güzel gitmesi beni ekran başında olmaktan alıkoyuyor. Ne yazı yazabiliyorum ne de takip ettiğim blogları okuyabiliyorum. Artık bundan sonra sonbaharla birlikte havalar soğursa evde ki zamanımda özlediğim blog okumalarına başlayacağım. Evet, özlüyorum blog dünyasını. Bunca yıldır sıkılmadan yazdım, kopmadım.. Kopan arkadaşları bir ümit bekledim. 


Geçen haftaların bir özeti olarak başlıyorum yazıma.
                          İki Hafta önce bize yakın bir yerde işte bu hasır şemsiyenin altındaydım. Gökyüzünün en güzel hallerini karşımda ki dağlara da bakarak seyrediyordum. 1 gece de olsa bu doğanın kalbinde kalmak , şehir gürültüsünden kopmak ne iyi geldi.


Doğum günümün üzerinden 6 ay geçti ama yeni hediyeler aldım bu hafta ...


                           Anneme uğradığım bir gün apartmanın çiçeklerinin dibinde uyuyan bir minnoş gördüm bu hafta..


Sonbahar gelince bu nakışlarıma da yansıdı..


Bahçeye gelen arkadaşlarla sohbet ettik bir gün..


Elmalı kek mevsimi başlamıştır!



Kitaplar bitirdim..


Dergiler okudum sabah kahvaltısı sonra...


Keyifli saatler yaşadım...


Okullar başlayınca köyde ki gezintilerim de başladı..



Kışa hazırlık yapan evlere konuk olup yufka pişirmelerine denk geldim. Ne kadar güzel fırın süslemişler değil mi?




Sonbahar manzaraları ..



         Ve artık okullar açıldı. Hafta da 2 gün de olsa miniklerime kavuştum ya çok mutluyum. Normal eğitime dönmek çok güzel . Kısmetse tam zamanlı eğitime başlarız.
Mutlu Haftasonu  hepimize...








6 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir hafta olmuş, geçilecek haftanın daha güzel olması dileğiyle... hayattan ufak detaylar yakalayabilen ve bunlarla mutlu olabilen insanlardan oldugunuz için cok şanslısınız.. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. "Ayrıntılara Aşık Adam" kitabını çok merak ettim.. biraz anlatsana bir ara.. Fotoğraflar içime işledi yine.. Şükür!

    YanıtlaSil
  3. Fırın değişikmiş, elmalı kek güzel görünüyor tarif alsak? sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Huzur dolu karelerden nasibimi aldım, oh çocuklarınızla da buluştunuz, sağlıklı verimli bir eğitim dönemi dilerim Buketcim :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel anlatmışsınız yine bir ekim haftasını içim açılıyor sizin sayfanızı okurken...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fotoğraflar. seni minkler benim kocaman 12 lerim özlemişim hepsini küçük adamlarımın ve kadınlarımın yine takıldık birbirimize iyi geldi. sevgiler

    YanıtlaSil

Nisan Cuması

                        '' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...