3 Temmuz 2020 Cuma

Cuma Geldi!

                    Geçen cuma yazısını sanki yeni yazmış gibiyim. Evde de zaman su gibi geçiyor, çalışıyorken işlere yetişemiyordum sanıyordum ama tüm gün de olsa hızlıca geçen zaman karşısında hiç bir şey yapamıyorsunuz. Biraz derin düşünseniz kafayı bozarsınız bu fanilik haline. Yine cuma geldi, yeni bir yazı yazıp hemen çıkacağım. Şu sıralar diğer blogları da okuyamıyorum, büyük bir tembellik içindeyim. Sabah kalkma, kahvaltı, biraz evi toplama, akşam yemeğini yapma falan derken bir bakıyorsunuz gün bitmiş. Herkes koşturmaca halinde. 
                  Oysa bir nevi emeklilik provası olan bu günlerde doya doya sevdiğim işleri yaparım sanıyordum. Hep bir şey çıkıyor beni oyalayacak. Ya da o gün moralim gayet iyi durumdayken bir an da aldığım haberle allak bullak oluyorum ama hayat bu, her an her şey olabiliyor.
               Yine de sağlığa, dostluğa, güzel karşılaşmalara, ailemin yanımda oluşuna, büyüklerimizin bizlerle oluşuna, yaşadığımız haftanın rutinini bozacak kötü bir olayın olmayışına şükrediyorum.

              Bakalım bu hafta neler yapmışım..


Sabahları artık çok geç kalkmamaya dikkat ediyorum yani en azından saat 9 geçsin istemiyorum. Yoksa yıllardır erken kalkmaktan sabah uykularını çok özlemiştim ama eğer öğlene kadar da uyursam günün bereketinin kalmadığını gördüm. Sabah 8 gibi kalkıp bazen yürüyüş yaptım bu güzel deniz kenarında.


Bazen de kasabamızın doğu yönünde ki bu yolu kullandım. Bisiklet sürmek gibisi yok. Yolum denize paralel. Sağ tarafta ana yol var, vızır vızır arabalar geçiyor ama Türkiye şartlarında buna da şükür.


Sessiz iskelelerde mola verdim..


Parklarımız çok güzel ama çekirdek yiyen insan sürüsü yüzünden yerler çok kötü. Devamlı süpüren görevliler var ama niye bunu yapar insanoğlu diye çok canım sıkılıyor her defasında.


Marmara Ereğlisi burası. Minik bir balıkçı köyü. Sık sık buraya gidiyoruz. Eski o kadar çok ev var ki, restore olması lazım ama belediye de tık yok..


Bahçelerin ortancayla coşma zamanı..


 Nihayet benim de kaktüsüm açtı, çok mutluyum ama bunların ömrü bir gün. İnsan nasıl bir güzellik bu diye düşünmeden edemiyor.



Yalova da bir çok sera var, bir tanesine gidip kaktüslere bakayım dedim. Ev aslında kaktüs dolu ama yine de dayanamayıp aldım. Bunlar da oldukça büyük kaktüsler ve pahalı. Aslında şöyle korunaklı bir bahçem olsaydı paraya kıyar alırdım ama geçen hafta içine biber ektiğim koca saksım bahçeden çalındığından gözüm korktu. 


Bazı saksıları boyayıp kullanmak çok zevkli, tavsiye ederim..


Balkondan gökyüzü halleri...


Bugünler de ne mi izliyorum. Fazla ekranla işim yok ama ara ara bu diziyi seyrediyordum ve 9. sezona gelmiştim şimdi de devam ediyorum. Gülümseten keyifli dizilerden biri.



Bu haftasonu hepimize güzellik, esenlik ve keyif getirmesi dileğiyle diyerek ayrılıyorum. İnşllah yarın fazla işim olmaz biraz blog okurum :)












6 yorum:

  1. Gezilip dolaşılası harika bir yerdesiniz, iskeleye bayıldım. Bu diziyi ara sıra denk gelince bende izliyorum seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Marmara Ereğlisi bize yakın. Biberlerin çalınmasına üzüldüm.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Gerçekten günlere bir dert oldu. Uzun günlerin bile bizlere yetmediğini ben de fark ettim. Oysa en uzun günlerini yaşadığımız şu yaz mevsiminde, o kadar çok iş yapılır ki; ama maalesef, günler işlerimize yetmiyor. Nedenini ben de anlamış değilim. Sabah saat 06:00-07:00 gibi ayaktayım. Ancak yaptığım işler beni çok yoruyor ki, gece saat 12:00'den evvel bazen akşam çayımı bile içemeden uyuyup kalıyorum.

    Gün içindeki uğraşlarınızı anlatan fotoğraf karelerini insan izlemeye doyamıyor. Söz konusu fotoğraf kareleri, Yalova ve civarına ait herhalde. Paylaşım için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. Saksının çalınmasına çok şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar içimi açtı... Tekirdağ'da iken Marmara Ereğlisi'ne sık giderdik. Değişmek, güzelleşmek istemeyen yerlerden biri... Vizyon sahibi birinin elinde hem içinde yaşayanlar için hem turistik anlamda ne hoş bir yer olabilir aslında.

    YanıtlaSil
  6. Çekirdek kabuklarını yerlere atanları ben de anlamıyorum, anlamayacağım. Vicdan yoksunu insanlar olduklarını düşünüyorum.
    Keyifli bir hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...