15 Kasım 2019 Cuma

Bugün Cuma !



    Ne güzel bir cumaya daha ulaştık. Ama bu ne hız, nasıl yani sanki dün yazmadım mı ben cuma yazısını diyor içimden bir ses. Hızlı akan zamana karşı çaresizliğimi öyle derin hissediyorum ki uzun uzun yazı yazıp buna karşı çıkabilecekmişim gibi geliyor. Hayatın güzelliklerini daha çok görmek, daha çok gezmek, daha çok okumak, daha çok sevdiklerime sarılmak istiyorum. Zamanın akışını durduramam ama gerçekten yaşamak aslolan.
Kendimi iyi hissettiren şeylerden biri çiçek bulundurmak evimde. Cuma günü bizim buranın pazarından  mutlaka bir demet çiçek alırım. Bu cuma da kendime ve anneme bu kasımpatılardan aldım.


               Cumartesi de kendim için elmalı kek yaptım. Çok seviyorum çünkü eve dağılan tarçın,elma kokusunu. Sonrasında da mis gibi bir fincan kahve ile bir dilim elmalı kek. Of Allahım hayatta ki en güzel şeylerden biri...


                            Havanın güzelliğini doya doya yaşıyoruz bu kasım ayında. Sahile giden yolda ki bir bahçe duvarı burası. Kırmızı ve turuncunun tonları her yeri kaplamış.



                              Bisikletle gittiğimiz Ereğli beldesi. Kendi halinde küçük bir balıkçı kasabası. Merkezi işte burası. Kahvehaneler var, amcalar dedeler bütün gün oturuyor ağaçların altında. Hava da güneşli olunca herkes sokaklarda.



             Dönerken bahçeli evler var sahil boyunca. Bahçeler hiç kışa geçmek üzere değil gibi. 


                  Hafta içi köy içinde gezdim yine bazı okul çıkışlarımda. Köy biraz daha yüksekte olduğundan hava en az 2-3 derece daha düşük oluyor. Sonbahar daha yoğun köyde. Yapraklar iyice dökülmüş durumda.


          Pazartesi günü okulca 81 ilde ağaçlandırma projesine katıldık. Tüm okul köyde bize ayrılmış yerde 30 tane ağaç diktik. Öyle güzel ve heyecanlı bir gün oldu ki anlatamam. Çocuklar için büyük bir deneyimdi.


                    Bir hafta sağlık, güzellikle geçti şükürler olsun. Cuma günüyle yeni bir iki günlük tatile giriyoruz. Allah ağzımızın tadını bozmasın, huzur ve mutluluk dolu saatlerimiz olsun. 

5 yorum:

  1. Amin ve mutlu hafta sonları.
    Bu arada; o örgü servis şeysine bayılıyorum ne zaman nerde görsem. Harika diyorum her gördüğümde, içim açılıyor, bu sefer söylemeden geçmiyeyim.

    YanıtlaSil
  2. Ahh bir demet çiçek gibisi yoktur, bende çok severim. Elmalı keke de bayılırım. Üşenmezsem bende yapayım, mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  3. Aynı şeyi düşündüm, ben oumamışmıydım bu postu? Sonra baktım fotoğraflar yazılar yeni :)) Zaman hızlı, biz tadına varmaya çalışanlarız :) Yine güzel kareler yakalanmış, çay, elme, tarçın kokusu burnumda okudum yazınızı. İyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  4. Kasımpatıların güzelliği 😊 güzel bir ay sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, sizi yeni keşfedenlerdenim. Çok memnun oldum. Fotoğraflar da çok güzel gerçekten. Mutlu haftalar diliyorum :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...