4 Ağustos 2019 Pazar

Carezza Gölü ( Karersee )

Carezza Gölü Bolzano'ya çok yakın bir göl. Şehrin içinden, tren istayonunun hemen yanından kalkan otobüsler ile yarım saatte ulaşılıyor. Hem de hemen gölün kenarında bırakıyor. Yalnız yanlış hatırlamıyorsam dönüşler akşama kadar değil. Zaten yalnızca göl çevresinde yürüyüş yapmak ve biraz dinlemek iki saatinizi almıyor.

Göl çok büyük olmadığından çevresinde bir tur yapmak kısa sürüyor. Gölün rengi masmavi, karşısında sıradağlar ve çevresinde ki çam ağaçlarıyla çok fotojenik. Her köşesinde bol bol fotoğraf çektiriyorsunuz.
Göle yakın hediyelik eşya satan bir dükkan ve lokanta bulunuyor.

Geçen yıl bu bölge de büyük bir kasırga olmuş ve bu yüzden çam ağaçlarının büyük bir bölümü yıkılmış ne yazık ki.  Bazı fotoğraflarımda bu gözüküyor. Sanki tüm tepelerde ki ağaçlar kesilmiş gibiydi.

Bizde yarım günümüzü bu gölde geçirdikten sonra öğle otobüsüyle şehre geri döndük. Bolzano'yu  tam gezememiştik bu bizim için fırsat oldu.

İkinci el pazarına denk gelmiştik hatta.

Bende iki tabak almıştım.

Bolzano'da üç gece kalıp buraya yakın yerleri de gezip bavullarımızı toplayıp Dolomit dağlarının eteğinde kalacağımız otele doğru yola çıktık. Burada ki günlerimiz diğer postta :)