26 Mart 2019 Salı

Köyümüzde Bahar

                       Dört yıl dolmak üzere köyde öğretmen olalı. Daha dün gibi ilk gidişim, minibüsten iner inmez etrafta ki tezek kokusu, büyük bir sakinlik, arada duyulan horoz ve köpek sesleri.. Bayılmıştım ortama ,yıllardır özlediğim bir durumdu. Öyle böyle 4 yıl geldi geçti ama her mevsimini ayrı seviyorum. Sonbahar başka,  kış başka ve şimdi de baharı bambaşka.Bir anda etraf beyaza büründü,yeşil çoğaldı. 
                    Ben de dururmuyum yine bildiğim yollarda yürüdüm, gezdim dolaştım.Birazda fotoğraflar çektim sizin için.


Bugün burada koyunlar ve yeni doğan kuzular da gördüm ama minibüsle geçtiğimden yakalayamadım.


Deniz manzaralı köyümüz..


Monet tablosu gibi değil mi?


Küçücük bir evimiz olsa şöyle..


Meyve ağaçları ..



Doğadayken mutlaka çiçek toplarım ve evimize getiririm..

6 yorum:

  1. Köyde her mevsim çok güzel görünüyor. Kırlardan toplanan çiçeklerse apayrı güzel..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve kıymetli...

    YanıtlaSil
  3. çok şanslısınız harika bir yer burası baharı iliklerinize kadar hiisedebiliyorsunuzdur orda bizim için de tadını çıkarın ziya şehirler de o kadar da hissetmek mümkün olmuyor maalesef....sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel, ne huzur veren fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  5. Doğanın tüm güzellikleri sizin köyde mevcut. Çok şanslısınız.

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...