23 Mart 2019 Cumartesi

Cuma Gitmiş!

                     Ben cuma yazımı yazana kadar gelmiş geçmiş bile. Yoğun geçen günler, koşturmaca, biraz hastalık, biraz yorgunluk derken bir haftayı daha geride bıraktık. En başta şu dünya da cennet gibi bir ülke de yaşıyor olmamıza, ailem, arkadaşlarım, konu komşum huzur ve sağlık içinde bir haftayı geçirmiş olmamıza, eşimin uzuun yollardan kazasız belasız gelmiş olmasına şükür etmek istiyorum. Öyle çok kötülükler duydum ki bu hafta kendimi toparlamam zaman aldı. Yaşadığım güzel anlara, görüntülere odaklandım bende. 
                Hafta sonu baharı öyle güzel yaşadık ki iki gün nasıl geçti anlamadık. Havayı güzel bulunca tabi ki atladım bisiklete çıktım yollara.


Arkadaşlarım piknik yapıyorlardı bir bahar ağacının altında. Öyle güzeldi ki halleri ben de fotoğraf çektim ve bu anı sakladım.


O bahçe de kır çiçekleri vardı, bir demet topladım ben de. Eve gelince vazoya koyup günlerce seyrettim.



                         Pazartesi ile okul başladı. Miniklerimle her gün 5 saat nasıl geçiyor anlamıyorum. Eylül ayındaki acemilikleri gitti artık birçok konu da çok iyiler. Beraber taş ve kozalak boyuyoruz, bunu çok seviyorlar.


Çıkışta yine yürüdüm köy yollarında. Hatta dün çok soğuktu ve uzun bir yürüyüş yaptım arkadaşımla bu yüzden gece ateşim çıktı. Haftasonu yaşadığımız bahar havasından eser kalmamıştı, çok serinledi tekrar.


Yine de her yer bahar beyazlığına büründü, öyle güzel ki her şey..


Bu hafta 3 kitap aldım kütüphaneden. Dücane Cündioğlu'nun okumadığım kitabı Düşünce Düşlenir e Ali Şeriati'nin Biz ve İkbal okuduklarım..


Kendime alışveriş günü ayırdım bir gün. Uzun uzun mağaza mağaza gezmeme rağmen bir şey almayıp bir kahveyle kitap okurken buldum kendimi.


Mart ayı doğduğum ay. Bir yaş almak artık eskisi gibi eğlenceli değil. Yine de dostlarla geçirilen zaman için insan minnet duyuyor..


Doğum günlerinin en güzel tarafı hediyeler tabi ki..


Beni çok mutlu eden bir kargo da aldım bu hafta. Doğum günümü hatırlayan sevgili iki kum tanesi öyle güzel bir paket hazırlamış ki. Blog dostluğu deyip geçmeyin,ayrı şehirlerde birbirine yabancı insanları ne güzel birleştiriyor.


Cumartesi oldu bile. Güzellik, huzur , sağlık dolu günlerimizin olması dileğiyle..

14 yorum:

  1. Çok mutlu, çok huzurlu nice güzel yıllar dilerim. Sevgiler Buket...

    YanıtlaSil
  2. Tüm gün yazını bekledim sayfana girdim çıktım durdum. Bu sabah biraz moralim bozuk uyandım ve bir ümit yeniden bakınca yazını buldum çok iyi geldi. Bu haftaki anılarının çoğunda ben de vardım neredeyse her gün görüştük dolu dolu geçen mutlu eden anılarla dolu bir hafta. Ne güzel !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi !
      morallerimiz zaten ya en dipte ya da en tepede. bir ortası yok
      bizim bu hallerimizin. yarın ağacını ekiyorum, bakalım yıllar sonra altında
      oturacak mıyız. ne kıymetli bir hediye oldu. hava düzelse hep
      otursak bahçede.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Doğa uyandı ve tüm güzelliğini insanlara cömertçe sunmaya devam ediyor. Dolu tarafından bakmak diye buna denir. Ne güzel! Size tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte bir ömür boyu sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

      Sil
  4. Nice mutlu senelerin olsun güzellikler dolsun ömrüne inşallah iyi ki doğdun

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsuun.Belli bir yaştan sonra doğum günleri yaş alama değil de verme günü olsa.Yaşlarımızı geriye doğru saysak.Belli bir yaştan sonra da sabitlense.Ne güzel olurdu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Yaşlar ilerledikçe üzülüyorda bir taraftan
      insan. nerdee o gençliğin vurdumduymaz halleri, özledim o günleri..

      Sil
  6. Nice yaşlara, doğum gününüz kutlu olsun. Huzur dolu kareler, o dallar beni benden aldı, dalından limon, yeşilliklerde piknik... bugün bzide hava 2 derece, nasıl cazip geldi kareler anlatamam, mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta çok güzeldi ama bu bir kaç gündür bizde
      donduk :)

      Sil
  7. Biricik Buket'cimmmmmmm!!!!!!!!!1

    Nice mutlu yaslara..Renklerin hep canli kalsin,bizlere de yansisin.Iyi ki varsin...Mutlu yaslar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler Sibel. Dileklerin hepimiz
      için olsun,buradahep beraber güzel herşey..

      Sil
  8. Nice yaşlara canım.. şükürler olsun @>--- :)))

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...