26 Mayıs 2017 Cuma

Mayıs Tatili

Allahtan şu 1 ve 19 mayıs cumaya denk geldi de biz memurlar bayram ettik ya da bana böyle geldi. Neredeyse oniki saat  yolculuk yapıp sabah Antalya Tekirova da olduk. Antalya bizim burdan on saat sürüyor. Otogarda ilçelere giden otobüs bulunuyor zaten. Sabah otobüsten iner inmez Tekirova minibüsüne bindik. Ne yazıkki minibüs tüm ilçelere uğruyor bu yüzden iki saat sürdü yolumuz. Nihayet otelimize geldik. Onca yoldan sonra harika bir doğaya ve denize kavuşmuştuk ya olsun.

Otel  Amara Hotel..

Yemyeşil  doğanın içinde tertemiz deniziyle beklentimizi gerçek çıkaran bir otel oldu.

Bu üç gün boyunca hava çok bulutlu hatta iki gün yağışlı oldu. Yine de denize girdik. Güneşlendik bazen yağmurdan kaçtık.

Otelin harika yerlerinde huzur dolu saatler geçirdik.

Kahve saatlerini otelin değişik yerlerinde geçirdik.

Yağmur ,soğuk, rüzgar demeden denize girdik.

Otelin minik hayvanat bahçesini gezdik.

Pastaları harikaydı. Gün içinde kaç kez pasta yedim hatırlamıyorum.

Mayısta üç günde olsa bir tatil yaptım ya çok mutluyum. Tabi ki güzel günler çabuk geçti işte bir hafta oldu bile. Yaz tatili hayallerine tekrar başladım :)  Bu akşam sahura kalkıyoruz ve yarın ramazan. Bu özel zamanı en iyi şekilde değerlendirebiliriz inşllh. Hoşgeldin Ramazan !

1. Ne mutlu size ki; asıl yaz tatiline hazırlık yapmışsınız bir tadımlık olsa da. Şimdi de ramazan sevincini yüreğinizde hissedeceksiniz. Belli mi olur ramazan ve bayram sonrası esas ikinci büyük tatilinizi yapabilirsiniz. On onbeş günlük yaz tatili de doyumluk olur. Bir sene boyunca kendinizi iyi hissetmenize vesile olur. Sizlerin ve bütün müslümanların Ramazanı Şerifini kutluyoruz.

1. çok teşekkür ederim, içinize doğdu galiba buyaz planlarımız
      var tabi Allah sağlık verirse inşllh

2. Senin bu üç günlü boşlukları bile değerlendirmene bayılıyorum. Ben bu aralar o kadar yorgun oluyorum ki eve kapanmak ve eğer havalar güzelse bahçeden dışarı adımımı atmamak istiyorum. Hayat o kadar hızlı akıyor ki bu aralar. Aralık geldi, ne oluyor, yeni bir seneye giriyoruz diye telaşa kapılmıştım; şimdi bir baktım mayıs ayını bitirdim. Zamanın bu hızlı akışı beni korkutuyor yeminle :)
    Tatillerin bol olsun şekerim. Senin mevsimin geldi artık.

1. ay özlem bir de bize sor, arabamızda olmayınca her yere otobüsle saatlerce gidiyoruz daha da yorgunluk. Antalya dan sonra kırk dakikalık tekirova ya iki saatte
      gidince iyice öldük. Nyseki orada 3 gün ye,iç, yat olunca telafi ettik bunu.
      inşllh ramazan sonrası bize yaz tatili veee ver elini seyahatler. ne yapayım
      bunun için çalışıyorum. dün bizim mahallede bulunan kreşin sahibi arkadaşım
      '' sana imreniyorum ne güzel geziyorsun'' dedi. Hem kendi işi, hem benden 8 kat fazla kazanıyor ve bana imreniyor. bu bir seçim hep diyorum. benimde diplomam
      var ben de açarım bir kreş ama görüyorum onu işte. tamam kazandıkça kazanırsın
      memleket çocuk dolu, boş kalmaz okul. ama paranın esiri olup zamanı tüketemem. elimde ki parayı en küçük şeylerde değerlendirmek amacım yoksa niye çalışayım.
      inşllh bu yaz çok gezeriz özlem, bazı insanlar çalıştırılmamalı dstek sağlanmalı
      bol bol gezsinler,işte biziz onlar :)

3. İki sorum olucak:)
    İlk fotoda ayağındaki "şey" ne ?
    Ve kahve ile çilek birlikte nasıl sence ? Merak işte :)

1. alemsin balthus,
      deniz ayakkabıları var ya şeffaf ayağa taş falan batmasın diye o
      işte. Geçen yaz ineboludan almıştım fotoğrafa filtre falan
      uygulayınca öyle çıkmış. kahveyi sade içemiyorum ,pasta ya da çikolata
      olacak mutlaka,ee çilekli pasta da en sevdiğim olunca çok güzel
      oluyor valla :)

4. Tatil fotoğrafları çok güzeller, hayat tatil gibi geçsin :)

5. Keyfiniz bol olsun , çok güzel bir otelmiş..
    Tekirova daki oteller ayrı bir güzel ..

Hayırlı ramazanlar dilerim bende :)

6. What a beautiful place! You certainly took advantage of all its amazing amenities and sights. Pasta and cake, pool? Sounds perfect! Enjoy the rest of your holiday!

Happy weekend,
    Poppy:))

7. Dear Poppy, this hotel is in Antalya. We are there for our short break.
    It was a beautiful place.I love cakes and coffee :)
    thank you so much!

8. Yazıyı Ramazan sabahında okuyunca, o kahve ve pastalar pek çekici geldi....
    Balthus gibi hemen şeffaf ayakkabıları fark ettim yazıya başlarken, denize bile girmişsiniz demek....
    Biz de ailece gezdik 19 mayısı diğer dört günle birleştirerek Ramazan öncesi tatil yaptık ancak soğuk yerlerde dolaştık....

1. nereye gittiniz acaba ,pek yazmıyorsunuz gezilerinizi. oysa
      seyahat, gezi, haftasonu kaçamaklarını okumayı çok seviyorum ve
      herkes yazsın istiyorum. artık ramazan ve evdeyiz. inşllh
      sonrasında devam eder gezilerimiz.
      hayırlı ramazanlar ..

9. Süper bir gezi olmuş, sadece o uzuuuun süren otobüs yolculuğu pek sevimsiz :) Yolculuk ışınlanması diye bir şey icat edilse ilk başvuracaklardanım bu kesin :)
    Daha nice keyifli karelerin içinde sevdiklerinle olman dileğiyle Buketciğim :)

Nisan Cuması

'' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...