12 Mayıs 2016 Perşembe

Cuma Şükrü




Yeni bir haftasonu yeni bir cuma gelmek üzere. Şükretmek için cumayı beklemek olmaz tabi ama bugün özel bir gün bence. Tüm hafta içi çalıştık , koşturduk şimdi dinlenme zamanı. Bir çok şeyi yapmak üzere planlıyorum ama tembelliğe yeniliyorum çoğu zaman.
Şükürler olsun ki bu hafta da sağlık içinde geçti, anneler günü kutladık ailece. Şükürler olsun bu hafta da ailem benimleydi. En önemlisi bu benim için. Karamsarlıklarım, paranoyak düşüncelerim her zaman ki gibi ayrılmadılar benden bu hafta da ama olsun diyorum beterin beteri var.
Bu hafta içinde pırıltılı mutluluklar yaşadım şükürler olsun. Yine şükürler olsun ki bunları farketme gücüne sahiptim. Şimdi bunları sizinle paylaşmaya geldi zaman.


Bizim sokakta bir gün içinde açan, ortalığı çılgın bir kokuya boğan güllere,


Sabah saat 8 civarı benim okul yolunun her gün farklılaşan manzarasına,


Komşunun kıpkırmızı açan çiçeklerine,


Yine işe giderken yol üzerinde karşıma çıkan bu sevimliye, 


Aylar önce hastalanan , içinde çalışmaktan mutluluk duyduğu hobi dükkanını kapatıp tedaviye İstanbul'a giden  yaşlı amcanın geri döndüğünü evinin önüne koyduğu bisikletten anlamam, 


Hafta boyunca yağan bereketli yağmura,


Bahçemde ki çiçekleri coşturmasına,


Bir çok çirkinlik içinde güzellik yaratmaya çalışan insanların hala var olduğunu 2 metre karelik balkonlarında yaptıklarında görmeye,


Çok sevdiğim graffiti  süprizine bizim sokakta rastladığım için,


Yeni başladığım kitabı böylesine huzurlu bir ortamda okuduğum için Çok şükürler olsun Allah'ım. Şimdiden herkese Hayırlı Cumalar, Hayırlı Tatiller...










6 yorum:

  1. Amcaya bende çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar huzur verici bir post olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Her güne ve her ana şükürler olsun

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel❤️❤️❤️❤️ Ben sizin bir cennet köşesinde oturduğunuzu,yaşadığınızı düşünüyorum yıllardır ve çözmeye çalışıyorum neresi acaba diye:)

    YanıtlaSil
  5. Pir Sultan Abdal'ın dizelerini paylaşmak istedim....
    Şükür imiş her işleri bitiren
    Mümin kulu rahmetine yetiren
    Sabır imiş şu dünyayı götüren
    Biri sabır biri şükür bir dua

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...