31 Mayıs 2016 Salı

Cennette Balayı

Balayı dedim ama bu ikincisi :) İlkinde bile böylesine güzel olmamıştı. Bunda çevrenin güzelliği, huzur, rahatlık ve konfor etkiliydi galiba. Yeni evlenenlere, evlenecek olanlara ya da anıları tazeleyeceklere rehber olması amaçlı bu oteli tanıtayım dedim.
Booking.com dan yaptığımız ayarlama ile mayıs ayında Fethiye de ki Nautical Hotel da 3 gece geçirdik. Otele gitmek için Fethiye de ki minibüsler ile Faralya'ya gittik. Otelin bulunduğu koyda iner inmez bizi safari aracı gibi bir araç karşıladı ve virajlı ,engebeli yolu küçük bir macera ile hoplaya zıplaya otele gittik. Bavullarımız hemen alındı, bizimle tüm tatil boyunca ilgilenecek bayanla tanıştık. Bu sırada otelin açık hava lobisinde harika bir manzara eşliğinde yorgunluk kahvelerimizi içtik.

Bize verilen oda taş evlerden biriydi. İlk günden banyoda ki su sorunuyla karşılaştık. Uzun süre çözmeye çalıştılar. Bizde sabırla yapılmasını bekledik. Olmayınca bizi yer olmadığından yan otel Perdüe Hotele   aldılar.
Canımız bu aksaklığa sıkılsa da çalışanların özel ilgisi ve yeni odamızın güzelliğiyle bunu unuttuk.

Otel gerçekten de yurdumuzun harika koylarından  birinde. Deniz tertemiz, arkada çam ağaçlarından bir orman, cır cır böcekleri eşliğinde bir cennet sanki. Otel çocuk kabul etmiyor. Bu yüzden ağlama, çığlık sesleri yok, huzur ve sessizlik hakim.

Denize girip harika köşelerinden birinde birşeyler içebilirsiniz. Manzaramız zaten eşsizdi. Hava da şansımıza çok güzeldi. Her anı huzur içinde geçti.

Okuma köşelerinde oturup vakit geçirdik, kitap götürmemize bile gerek yokmuş. Büyük bir kitaplığı vardı. Akşamları şömine de de keyifli anlar geçirebiliyordunuz.

Sabahları geç kahvaltı ile güne başladık. Uzun uzun besleyici ve lezzetli bir kahvaltı yaptık her gün. Denize bakan masalarda en az iki saatimiz geçti.

Kahvaltıdan sonra ilk kahvelerimizi bu salıncakta aldık.

Sonra da buradan denize..

Şezlonglarda geçirilen zamanlara bayılıyorum . Hele böyle güzel bir yerde olursa...

Fethiye'ye tam 10 saatlik yolculukla gelmiştik yalnızca dört günlüğüne. Ama burada  geçirdiğimiz günler o kadar sakin  ve huzurluydu ki tüm senenin yorgunluğunu attık. Dönüşte iş gücün sinir bozucu etkisine girsem de yaşadıklarımız güzel bir anı olarak biz de kaldı.