24 Ağustos 2015 Pazartesi

Yaz Balkonundan




                      Yaz   mevsiminin  en  güzel tarafı tüm gün  balkonda  vakit  geçirmektir  benim için.  Bir de  balkonunuz  geniş  ve  zevkli  ise  bu  dünya da  sizden şanslısı  yoktur.  Allaha  şükür  o şanslı  insanlardanım.  Geniş  ve  çiçeklerle  dolu  bir  balkonum  var.  Ev  ararken  en  büyük  kriter  benim için  güzel  bir  balkonunun  olmasıydı.
                     Bu yaz da  tüm zamanım  balkonda  geçti.  Bahçemde  var  ama  tüm  gün  gölge  olası  nedeniyle  burayı  daha çok  tercih ediyorum.  Misafirler,  ailem , gelen giden hep  burada  oturduk. Ekim  sonuna  kadar da  sezonu kapatmıyoruz.  Yemek yiyoruz,  kitap okuyorum, film seyrediyorum - özellikle  geceleri-   ,  oturuyoruz, uyuyorum...
                   Bu yaza  dair  çok  ümitlerim vardı. Bol  bol pasta, kurabiye yapacak,  daha çok  film seyredecek, durmadan  taş boyayacaktım. Ama  yaz  tatilim bitti  nedense  bir şey  yapamadım.  Sıcaklar  elimizi  kolumuzu  bağladı.  Sabahattin Ali'nin   bir sözü  ne  güzel anlatır bu durumu.. 
               ''Hep yapması gereken çok şey olduğunu hissedip, hiçbir şey yapmak istemeyen biriydim.''

               Bazen  ilham gelip   güzel  pastalar  yaptım.. Taşlarım,  baykuşlarım,  kitaplarımla. Oturduk beraber, mutlu oldum böylesine basit şeylerden. Bol bol  şükrettim.. Kendimi olan  bir çok olumsuzluklara  , çirkinliklere kapattım  balkonumda. It's  my life !


                             

12 yorum:

  1. O baykuşlardan birinin yerinde olasım ve pastayı parmaklayıp, yalayasım geldi ;)

    YanıtlaSil
  2. En güzeli diyeceğim de ... Olumsuzluklar yakamızı bırakmıyor ki. Haber okuma, TV açma nereye kadar ?
    Neyse kitaplarla, örgüyle , dikişle geçen tatil iyidir iyi. Pasta börek çörek bana cısss.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pata börek yapıyorum ama sorsan bir dilim yiyorum Allahtan. Yapmayı daha
      çok seviyorum. Gerisini annemlere, komşulara falan :)

      Sil
  3. Mutluluğun tarifini çok güzel yapmışsınız......
    "Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem,
    Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı" demiş Cemal Süreya.....
    Geniş ve çiçeklerle dolu güzel bir balkon keyfi de kesinlikle mutluluğa dahil......
    Allah ağzınızın tadını bozmasın......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet şu yaşadığımız dönemde önümüz arkamız olay olay.. Bize birşey
      olmasın aman sen de değil bizimki. tüm olaylara zaten yürek dayanmıyor, elden de
      birşey gelmiyor. kendimi kapadım artık dış dünyaya..

      Sil
  4. Ne güzel ne keyifli anlar geçirdik orada. Planlamalar konusunda katılıyorum, hep yapmak istediklerim var geride. Ama ama diyorum tatil daha bitmemeliydi benim daha ypmak istediğim çok şey vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nice güzel günler yaşarız inşallah. sizlerle daha güzel balkonlar, bahçeler.
      kış sezonu başlamadan daha çok oturalım

      Sil
  5. Evimiz mabedimiz aslında sığınacak en güzel yerimiz bende çok huzurlu hissediyorum kendimi evde :) diğer konuda ise sıcaklar en önemlisi ülkede yaşananlar hiç birimizde heves bırakmadı kışın herşey çok daha güzel olur umarım sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Buket Hn 2 gundur kitap ve filmlerle ilgili tum yazilarinizi okudum. Cok guzeldi. Benim sormak istedigim balkonunuzdaki rattan su sumbulu koltuklariniz. Ben de balkonumu duzenliyecegim. Plastik olmayan dogal rattan istiyorum. Tesekkurler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel , ben de hoşuma giden bir blog bulunca tüm geçmiş
      yazılarını okuyorum. herşey paylaştıkça güzel.
      bu koltuk takımını 3 yıl önce mudodan aldım. hersene vernikte sürüyorum. çok sağlamlar. tavsiye
      ederim..

      Sil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...