26 Temmuz 2015 Pazar

Cafe Tur ile Budva Tatili

Yaz tatili  mekanı  ararken  Budva ve  sahillerine  denk geldik. Uçak bileti, otel, yol parası diye  araştırma  yaparken de  Cafe turun  buraya  yaptıkları  turu  inceleyelim dedik.  Çünkü aktarma, yol, otel imkanı  derken  bir çok avantajını  yakalayıp  turla  gitmeye  karar  verdik. Normalde  turlarla  yapılan  gezileri  sevmiyoruz ama  bu gezi de  bir çok avantajı da  yakaladık. İlk olarak THY ile  yaklaşık olarak  1,5  saatlik  yolculuk  yapıp  Karadağ'ın  başkenti  Podgorica 'ya  ulaştık.   Buradan  Budva'ya  ulaşım  genelde  taksilerle. Kapıda  birçok  taksi  gördük  ama  şehirle  bağlantılı otobüs fazla yok sanırım.  Biz turla  sorunsuz  olarak  Budva'ya  doğru  yola  çıktık. 1,5 saatte  burası  sürüyor.
                                  Turlarla   yapılan  seyahatte  en büyük sorun  otellerin  merkezde  olmaması.  Biz  oteli de  tur almadan  inceleyip  karar  vermiştik.  3  ve  4  yıldızlı  olanı  vardı. Dışarı da  çok  zaman  geçireceğimizden 3 yıldızlı  olanda  karar  kaldık. Bu  yazımda  biraz  otelden  bahsetmek istiyorum.   Otelimiz  slovenska plaza  Biz  oldukça  memnun  kaldık. Bir takım  aksaklıklar olmuyor değil  ama  genelde  rahat  ettiğimiz  bir  oteldi.
                                 Otele  gittiğimizde herşey dahil konseptli  olduğunu da  öğrendik. Gerçi  biz  fazla otelde  olmayacaktık  ama  sabah  ve  akşam  yemeklerini  kullandık. Avrupa da  genelde oteller  oda  kahvaltı. Otelin  4 yıldızlısı da  aynı  bünye de. Bizim  yemekler  ve  tesis  oldukça iyiydi. Genelde  tatil  köyü  havasındaydı.  Kendine ait havuzu  var.  Zaten  Budva'nın  en büyük plajlarından  biri  hemen önünde.  Ama  bu  otele  ait olmadığından  şezlong için  ayrı  para  ödüyorsunuz.  Biz burası  çok  kalabalık  olduğundan  hiç  kullanmadık.
                                Otelin  avantajı  hem  merkezi  bir yerde olması  hem de otobüs  istasyonuna da  çok  yakın olmasıydı. Çünkü  bir çok  yere  otobüsle gittik geldik. Şimdi  otelden birkaç foto. Daha sonra ki postlarda  Budva'ya yakından bakacağız.