19 Şubat 2015 Perşembe

Doha'dan ; Souq Waqif

              Doha da   bir çok insanın  gece  bir  araya  geldiği,  gündüz  tüm  dükkanların  neredeyse  kapalı  olduğu,  oryantalist  bir  mekan olan  Souq Wakif  sizlere  anlatmak  istiyorum. Buraya  en son gecemizi ayırmamız  en büyük  hatamızdı. Çünkü  bir  gece  de  gezilecek,  keyfi  bir  gece de  bitecek  yer  değil.  Dükkanların  ,  sokak satıcıların,  kafelerin,  yeme-içme  yerlerinin  olduğu  bir  yer.  Deniz  kıyısına  yakın. Bizim de  otele  oldukça  yakındı. Keşke  her  gece  buraya  gidip  her  köşesine  girseymişim  diyorum şimdi..
            İstanbul'da ki  Kapalı  çarşı gibi  bir yerdi. Ara ara sokaklar, dükkanlar, satıcılar  gece daha bir  canlı oluyor.  Biz  gittiğimizde  spring festivalleri de  varmış. Koca bir  lunapark gelmişti. Oldukça  kalabalık olan burası  gündüz bir kaç satıcıya kalıyor. 
           Şimdi  buradan  fotoğraflar...












5 yorum:

  1. Cok merak ettim, pazar cok keyifli gorunuyor, rengarenk urunler arasinda kaybolmaya bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok etkileyici bir yer galiba, güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    Kürkçü dükkanından yazıyorum yine ben, döndük. Görüşemedik yine:( Yaza dair umutlarımı filizlendirmeye başladım ama ben. Hem zaten kesin dönüş var ufukta, yaz olmaz bahar olur ama olur inşallah. Güzel bir tatildi bitti şimdi durağan zamanlar başladı. Yeni postanı görünce hemen yazayım dedim. O çiçekli kumaşlar ve pofidik yorganlar bir harika. Fazlaca oryantalist olmasını seviyorum bu tip yerlerin. Dövme fikri de güzel olmuş, ben de yeni bir denemeye girişeceğim biraz dönüşü tam olarak idrak edeyim önce. Bünyem tatil dönüşlerine ancak bir ayda falan alışıyor çünkü. Artık bolca yazışırız, özlemişim okumayı yazılarını. Oraya bir de bilgisayar taşıdım ahh salak kafam hiç açamadım bile koşturmacadan..
    Kocaman sevgiler selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba neler atlattınız öyle. Uçak maceranızdan bahsediyorum. çok korktun mu? Biz de Doha'dan
      dönüşte çok korktum. Zaten sabaha karşı binmiştik, herkes uyurken bir dakika bile
      uyumadım. Sonra son iki saat kala aşırı türbülans oldu ve hiç bitmedi. Dua ede ede saniyeleri
      saydım. İstanbula geldiğimiz de çok sevindim ama o sırada da lodos varmış
      şiddetli. Uçak bir türlü inemedi. Hiç inemeyeceğimizi sandım korkudan öldüm. Bir daha
      nasıl binerim bilmiyorum. çok korktuğumu biliyorsun, senin de saatlerce tur attığınızı
      duyunca panikledim acaba buradan cezayire nasıl gidecek bu kız diye düşündüm. ama
      şükürler olsun gittin . demek kesin dönüşte olacak. hadi hayırlısı. yorgunluğunu
      atar atmaz o güzel yazılarını yaz sende..

      Sil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...