27 Kasım 2014 Perşembe

Kartepe'de Eğlence

               Kızkıza  yaptığımız  etkinliklerimize devam ediyoruz :)  Arkadaşlarımdan  birinin doğumgününü  kutlamak için Kocaeli Kartepe'deki   otele gittik  bu  haftasonu.  Öğleye  doğru  otelde  olduk . Yol  oldukça  sisliydi. Otele  vardığımızda  o saatlerde  yeni  yağmış  ve  hemen  bir  karış  tutmuş  ollan  karı gördük. Bu  bizim için  büyük  süprizdi. Karı hiç  hesaba katmamışken  her yerin  bembeyaz olduğunu  görünce mutluluktan  havalara uçtuk.
               Otele  bavulları  koyar  koymaz kendimizi dışarı attık. Hemen telesiyeje gidip  zirveye doğru yola çıktık. 



Böylesine  soğukta  yukarı  çıkana  kadar öyle donduk ki  anlatamam.  Ama  çokta  güzeldi  herşey. Yukarıda  bulunan  tesiste kimsecikler  yoktu. Bizim için  şömine yakmışlardı. Koşa  koşa   başına  geçip  ısındık. 


Arkasından  sahlepler  içildi :)


Otele  döndüğümüzde  inanamadık.  Sanki  tüm  şehir  buraya   gelmişti. Kendimizi  otelin sıcak spasına  attık.  Akşama  kadar  burada  vakit  geçirdik. 



Yemekten  sonra  otelin  11.  katında  arkadaşımızın  doğum gününü  kutladık..Gece   kar  ve  otel  çok güzeldi..


Bizim   için   çok  güzel  bir  haftasonu  oldu.  Aradan   4  gün  geçti  ve  ben  şimdi  hastayım  :)

12 yorum:

  1. Aaa! Her Kartepe'ye kar yağmış. Ne güzel!

    Geçmiş olsun Buket, geliyim
    "tarhana tartar, boğazımı yırtar, baklava kardeş, gel beni kurtar" tadında bir çorba yapayım sana...

    O değil de, gezerken hep etrafa değil, birazcık da kendine baksana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah oraya hazırlıksız gittim. tüm gün otel içinde olacaktık ama
      karı görünce attık kendimizi dışarıya. çizmeler su çekti, çok üşüdüm ama
      çok güzeldi..

      Sil
  2. Birdahhaki gelişinizde lütfen haberdar edin ben de Kocaeli'de oturuyorum, belki yarım saat tanışma imkanımız olur :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Şu İzmir'e de kar yağsın artık. Her kış bunu söylemekten yoruldum. :(

    Fotoğraflar iç ısıttı. Sınavlar bitse de biz de gitsek :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar çok güzel , ne güzel bir tatil olmuş ..
    çok geçmiş olsunn :::::::(

    YanıtlaSil
  5. Dizimi inciteli 2 yıl oldu kayak yasak artık bana :) ama manzara için bile gidilir biz Şubatta 1 hafta oradayız kısmet olursa :)

    YanıtlaSil
  6. Fotolar çok keyifli :) Hele şömine başındakiler. Bide hasta olmasan iyiymiş, çarçabuk iyileş inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar hep gitmek istediğim bir yer fotograflar çok güzel :)
    Sizden deeptone sayfasında bahsetmişti bende ordan geldim.
    Takipteyim bende sayfama beklerim...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...