7 Temmuz 2013 Pazar

İşte Geldim !!

                                 Rüzgarlı  ve serin de olsa  bir tatilden  geri  döndüm.  Bodrum bu hafta oldukça rüzgarlı ve serindi. Olsun  bu bile  moralimizi  bozmadı.  Güneş,  rüzgar, dalgalar,  beyaz,  begonviller,  tembellik,  edinilen arkadaşlar.... Ne çabuk  geçti :(
                                 Kızımın dediği  gibi,  ''  anne,  tatil için bir yıl mı bekleyeceğiz ? ''  günler su gibi akıp geçti. Olsun, daha  2 ay  tatilim  var, evde de  zaman geçirmeyi seviyorum. Zaten  yarın  ramazan başlayacak.Bakalım  bayrama kadar  neler yaparım..
                                Merak edenler  için  nerede olduğumu  yazayım. Bu sene  fazla otel  araştırması  yapmadan Bodrum Alkoçlar'ı  seçtik.  Daha önce  bodrumda  bir çok  otele gittik. Memnun olsak ta  gittiğimiz yerlere  tekrar  gitmiyoruz.  Burasını da sakin bir yer diye  seçtik.




Otel  butik otel,  tam pansiyon ..Tam pansiyonda  içecekler  yemek dışında ekstra diye düşünüyorduk ama  böyle değilmiş.  Yemek sırasında  dahi içecekten ücret alınıyor.  Hiçdeğilse  alkolsüz  içecekler,  özellikle  su  yemek  sırasında  ücretsiz olmalıydı. İsim yapmış!  bir otelin  böyle küçük hesaplar  yapmasına  şaşırdık.  Bir  su bile  10 tl idi.  Yemekler  de fazla lezzet yoktu  ve  doyurucu  değildi.  Biz  bile  doymadıysak  bunca şişman amcalar teyzeler  nasıl doydu  bilmem. İlk  günden  bu konuda ki  şikayetimizi  bildirdik.  Artı  bir puan,  müdür  çok  anlayışlı  davrandı.  


Tamam  bir  Nişantaşında  kırk yılda  bir  küçük bir  porsiyona  birşey  demezsin ama onca para  verip aç kalmazdık.  Açık  büfede ki  koşturmaca  ,kalabalık  yoktu  ama  çokta  bekledik  masada  birşeylerin  gelmesini.  Odaya  gidince de  tüm  hafta  kötü  bir  kokuyu  çektik..
Tamam  ,  hep  olumsuzlukları  anlattım  ama  bazı şeylerin göz göre göre olmasına  dayanamam.  Eee  bir  daha tercih edermiyim,  hayır..
Yine de  dediğim gibi , Bodrum..Deniz,  güneş,  tatil vesaire...  Tatilim  çok  güzeldi :))


22 yorum:

  1. Hoşgeldin Buketcim :) Oteliniiz böyle olmasına çok şaşırdım. O kadar ismi var. Neyse yinede diğer yaşananlar güzel geçmiş ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk :)
      evet zaten tatil değil mi herşeyiyle güzel:)

      Sil
  2. Keyfin bol olsun , ama gerçekten yaptıkları çok ayıp ya... Biraz fazla abartmışlar sonra da neden insanlar gelmiyor gelemezler tabikisi!

    YanıtlaSil
  3. Otel hakkındaki eleştirileriniz yerinde ve güzel. Bizler için önemli bir kılavuz. Kendilerini toparlamaları için iyi bir fırsat olabilir. (Ders alırlarsa tabii)

    YanıtlaSil
  4. Ah bu yerli turistin yediği kazıklar. Neden biz böyle olduk.! Doğru düzgün hizmet verme ama suya 10 tl . al. Yine de tatil bir başka dimi. Eminim siz evdeki tatili de en güzel şekilde değerlendirirsiniz Buketcim. Hayırlı ramazanlar olsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba;
    Uzun senelerden sonra bu yaz biz de bodruma gidebilme planları yapıyoruz. Bodrum her zaman rüzgarlı olurdu eskiden şimdilerde lütfen gittiğimizde havalar çoook sıcak olsun diye dua ediyorum:)Bu oteli ben de sıkça duydum ve merak ediyordum. Bodrumda devre mülkümüz var 90 senesinden beri gideriz bodruma. Bu sefer acaba bir otele mi gitsek diye düşünüyordum ve aklımdan burası da geçiyordu. Aslında şaşırmadım diyebilirim çünkü böyle çok duyulan yerler genelde fiyasko çıkıyor.Keşke öyle olmasa. Yine de güzel bir tatil geçirmenize sevindim. Deniz çok çekici ve harika görünüyor mavi mavi. Çok özledim denizin yakınında olabilmeyi bile. Hoşgeldin:) Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.
    Bayıldım Pelin pembesine.
    Yalın ve içten yazımınız özellikle film paylaşımlarınız beni çok mutlu etti.
    Tatil bazi aksiliklere rağmen iyidir. İsimler her zaman beklenileni vermiyor, ne yazık ki
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Şansız bir otel seçimi olmuş. Gene de tatil tatildir, olumsuzlukları düşünmeden tadını çıkarmaktır.
    Ben genelde çok araştırıyorum otel seçimi yaparken. Arada yanıldığım oluyor elbet, butik otel (ama el yakmayan cinsten) tercih ediyorum genelde.
    Tatilin geri kalanını eminim çok güzel değerlendirirsiniz. İyi tatiller ve huzur dolu bir Ramazan diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun yine de güzeldi. şimdi de evde
      olmak en güzeli. hayırlı ramazanlar :)

      Sil
  8. Pelin Pembesi;
    Blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim :)
    Otel seçiminde yaşadığın talihsizliğe üzüldüm, ben Tripadvisor'daki yorumları okuyorum böyle durumlarda. Ama yine de şans tabii ki. Onca yapılan iyi yoruma rağmen olumsuzluk yaşayanlar da oluyor tabii ki. Bu arada meslektaşız sanırım, sen ne öğretmenisin?

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin!
    sen de öğretmensin demek. ben anasınıfı
    öğretmeniyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk :) ayyy inanmıyorum :) ben de anasınıfı öğretmeniyim, çok sevindim meslektaşım :) ben çok yeniyim daha bu sene atandım, 11 eylülde 1. yılımı doldurmuş olacağım inşallah :) sen kaç yıllık öğretmensin? senden öğreneceğim çok şey vardır eminim :)

      Sil
    2. ooo sen çiçeği burnunda bir öğretmensin
      ne güzel. beni sorma ya, yaşım çıkacak ortaya :)
      18 yıllık öğretmenim :)

      Sil
  10. Bodrum'dan bir kaç karede olsa görmek güzeldi :) bloğunuz çok keyifli. Tatilde ne yaşanırsa yaşansın, düşünce de özgür olmak yetiyor sanırım insana.
    Sevgilerimle, güzel bir haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...