24 Temmuz 2012 Salı

TAŞ BOYAMA


İrili  ufaklı  taşları  toplayıp  boyamak  en sevdiğim  iştir..Tatilden  dönerken   bir  çanta  taş  vardı  yanımda..
İnternetten de  aldığım  fikirlerle   büyük  taşları  boyadım. 






                           Boyadığım  taşları  vernikledim.  Onları   bahçemin  çeşitli   yerlerine   koyuyorum.  Özellikle   çiçeklerin  arasında  o  kadar  şirin  duruyorlar ki...







Bu  arada     çiçeklerim de   coşmuş  durumda...Sıcakta  olsa   yazı  seviyorum :)





 


Topladığım  taşlar  bir  yığın  olarak  duruyor..Onlarıda  boyamak  için  sabırsızlanıyorum ama  daha  bir  başlangıç  yapamadım..





Yakında  boyadığım  diğer  taşlarla  buluşmak  üzere  ...


15 yorum:

  1. Benzeri projeler için bende her tatil dönüşü bir çanta dolusu taşla dönüyorum ama hayata geçirebildiğim olmadı :)Tek yapabildiğim akvaryuma yerleştirmek oluyor.Sahi nasıl boyadınız bunları,hangi malzemeyle ?

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir fikir :) çok da güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. bahçenizde çok güzel gözükmüş. :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel boyamışsın.Ben bu sefer gittiğimde hiç taş toplayamadım:( halbuki her yaz toplar balkonda annemle beraber boyardık. 2. gidişimde inşallah ve bende böyle büyük boyayıp bahçeye koyayım gerçekten çok güzel duruyor.
    Ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  5. Taş boyamak çok keyiflidir, ben de yapardım ama son zamanlarda hem zamanımı başka şeyler alıyor hem de çok sıcaaaaak:)))
    Ev şeklindeki taşlarına bayıldım, devamını sabırsızca bekliyor olacağım Buketcim:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler arkadaşlar..taşları akrilik boyayla boyayıp vernikledim..

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım döktürmüşsün yine. Harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Bahçen gözümün önüne geliyor :) Çok şanslısın...

    YanıtlaSil
  10. Çiçeklerin arasındaki o minik taş ev şirinlere ait olabilir :) bu kadar mı güzel olur bir boyama, ellerine sağlık Buket'cim.

    YanıtlaSil
  11. Blogunuz herşeyiyle renkli çok güzel fakat bu taşlara bayıldım :) Boyama çok istediğim ama malesef beceremediğim birşey :) ellerinize sağlıkk..

    YanıtlaSil
  12. beğenileriniz için çok teşekkür ederim. Pınarcm, ben de de fazla yetenek yok aslında. internetten örneklere baka baka yapıyorum. bugünde hatta biraz boyuyacağız.

    YanıtlaSil
  13. çok bgendim, harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...