4 Haziran 2012 Pazartesi

Obidos; Portekiz'den cennet köşe

Görmemişin biri  yurt  dışına çıkmış,  bin tane post  yazar olmuş:))    Ama  ne  yapayım,  gördüklerimi  paylaşmayı  seviyorum..Portekiz  gezimizde  Obidos  adında  çok şirin bir yere gittik.  Bizim Alaçatı  gibi  evler ,  sokaklar,  şarap  tadım  dükkanları  vardı.

Obidos   Kalesi..

Her  tarafta  kuklalar  var. Banklarda  bile  oturan  bebekler  var ve sapasağlam  duruyor.

Vitrinler  işte  böyle  sevimli...

Aynı Alaçatı  değil mi?  Ama  burada  turist olmasına rağmen  akın akın insanlar  yok  sokaklarda. Belki  daha  büyük  bir yer olduğundan...

Arkadaşlar   çukulata  kaplarında  şarap  tadıyor:)

Dükkanın  birinde   seramiklerini   boyayan  bayan...

Sonrada  OBİDOS Lagünü....

Çok  çok  güzeldi,  manzaraya  bakan  bir  kafede  espresso   içtik,  fiyatlar  çok  uygun.  1  euro...

Mouth of the Obidos Lagoon, Portugal

Bu  sahilde  deliler  gibi  koştuk, ıslandık.  Dalga  çok  fazla  ama  deniz  sıcak.  Atlas  Okyanusuna da   girdim ya :))

1. Ben şikayetçi değilim.Bırakın Portokez'i Alaçatı'ya bile gitmemiş biri olarak biraz kıskanıyorum ama.. :))

2. ah, bir cennete inansaydım, burası olurdu.

3. Fotoğraflar, yaptığınız her şey şahane! Zevkle takip ediyorum:)

4. Yok yok demiyoruz öyle birşey sen yayınla postları, ben bayılıyorum değişik yerleri görmeye senin gözünden. Portekiz'e de çok gitmek isterdim. Umarım daha da fotoğraf vardır paylaşacağın:)

5. hakikaten ege kasabalarına benziyormuş.
    güzel yermiş.

6. Fotoğraflar harika, çok da güzel bir yer bayıldımm

7. Evler , kapılar , çiçekli sokaklar , çok güzel bir yermiş .
    Teşekkürler , sevgiler.

8. Çok güzel geziyorsunuz yahu nazar değmesin!

9. Çok benziyor gerçekten:)Kuklaları çok sevdim:)

10. fotolar harika. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

11. ne güzel. hele o duvardaki çiçekler. alaçatı gibi doğru.

12. Arnavut kaldırımlı sokakları seviyorum. Adamlar bizimkiler gibi söküp asfalt yapmamış.

13. ya ben sana bi de mim göndermiştim ama görmedin belki.
    neyse önemli diil.

14. ne fotoğraflara ne de maceraya aldanıyor, içinde pessoa geçmeyen bir portekiz yazısını eksik sayıyorum.

bu sebeptendir ki, yaz okumalarına pessoalar da dahil olsun lütfen.

1. ben de pessoa'yu kim soracak diye merak ediyordum. yanılmadın , onu şöyle etraflıca yazmak için erteliyorum :)

15. Buketcim, yaz yazabildiğin kadar.. daha çok yazı beklerim Portekizle ilgili... sayende geziyoruz.

16. 2003 yılında Lisbon'da bir eğitime katılmıştım ve o zaman ben ve arkadaşlarım Obidos'a gitmeyi çok istemiştik.. Bindik otobüse keyifle gidiyoruz.. Sonra Obidos'a gelmişiz de meğer geçiyormuşuz ama biz farkedip şoföre seslenene kadar otobüs yola koyulmuştu.. Böylece Obidos'u kalesini uzaktan gördüğüm bir yer olarak aklıma kaydettim.. ardından otobüs Peniche'e gitmişti.. biz de terminalde otobüs değiştirip geri dönmüştük.. sayende o zaman göremediğim Obidos'u gördüm.. dik yokuşlarını merak etmiştim en çok :) teşekkürler paylaşımın..

Cuma Geldi

Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...