26 Mart 2012 Pazartesi

İSPANYA GEZİM

                                  Aslında  bu bir gezi değil...Okulumuzun Comenius Projesi ama benim ilk  yurt  dışı deneyimim.  İlk  uçak yolculuğum..Tam 4,5  saat..Nasıl olacak,  korkacak mıyım derken  uçak deneyimim  oldu  bile. Ama çok  korkunç. Havalanırken ,  yoldayken,  inerken , herşeyiyle  ödüm  koptu.  Yine  biner miyim?  Evet ama  korkum  geçmiş değil. İspanya'nın  Madrid  yakınlarında bir  yerine  gittik.  Düzenli sokakları, villa tipi evleri,  yola ayağınızı  bastığınız  an  duran  trafiğiyle güzeldi.  Gürültü, korna sesi yoktu.








Okuldışı  gezilerimiz  çok oldu.  Rehberli  Madrid  gezimiz, El Estorial  Manastırı  gezisi...















Kral  çocuklarının  mezarları...






                           Madrid  gezimiz  ilk  önce otobüs  turuyla  oldu.  Sonra  sokakları  kendimiz  keşfe  çıktık.  Madrid'e  en az    4-5   gün  ayırmak  lazım.  Çok  büyük  bir  şehir.  Heryerde  tarihi  binalar,  müzeler,  sokak  sanatçılar...





















Yemeklerine  gelince  ,  arkadaşların  çoğu  aç  kaldı.  Herşeyde sos var,  etler pişmemiş  ve  çoğunlukla  domuz eti,   kahvaltıda  az  çeşit,  karışık... Ben  deniz  ürünleriyle  yapılan  paellayı  beğendim.Ama  ilginçtir,  karmakarışık  bir  dolu  şey  yiyorsunuz  ama  karnınız  doymuyor :)














Aslında  o kadar  çok fotoğraf  çektim ki..Ama  bu  kadar  yeter  şimdilik...











37 yorum:

  1. Yaşasııın gezmelere bayılırım. Bize de nasip olur inşalllah tu tu tu maşallah! :D Medeniyet... Gürültü olmadığı gibi sokaklarda çer çöp de yok galiba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceren , darısı gerçekten gitmek isteyenlere:))

      Sil
  2. Harika görüntüler. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. I like it... Best regards from Lithuania

    YanıtlaSil
  4. I like it... Best regards from Lithuania :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo jolanta, welcome!!

      Sil
    2. Buket, İspanyol yemekleri bende de hayal kırıklığı yaratmıştı. Her gün de paella yenmez ki:) Ben çareyi tapa denilen ufak mezelerde bulmuştum. Müzelere de gittiniz mi, merak ettim.

      Gezmek ne güzel!!!
      Bu arada ben de bir gezi bloğuna başladım. (Hep istiyordum!) Gezdiğim yerleri fırsat buldukça burada yazmak istiyorum.
      www.haritadabirnokta.blogspot.com

      sevgiler.

      Sil
  5. Bu fotoğrafları ne kadar çok bekledim. Nihayet. Yazını merakla okudum canım. Aslında haklısın böyle büyük ülkelere veya şehirlere daha uzun süre ayırmak gerekli. Yine de şanslısın çünkü Belçika ve Hollanda ekibinin gezmek hatta şehri görmek için bile imkanı olmamış. Siz en azından, bir de rehber eşliğinde ,biraz da olsa şehri görmüşsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. foto az yükleyebildim, çok yoğundum. belki dahada koyarım s0nra..

      Sil
  6. ay yaaa ne özendim sanaaa :) şimdi barcelonaya ya da madride gidip maç izlemek vardı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamide valla biz gittiğimiz ilk gün moskovayla maçı vardı. erkekler hep gitmişti..

      Sil
  7. İspanya'ya gitmeyi ben de çok istiyorum. İnşallah seneye Erasmusla...

    YanıtlaSil
  8. Ben ne kadar şanslıyım. İstediğim zaman gelip fotoğrafların tamamına bakabilirim:)

    YanıtlaSil
  9. oh ohh :)bizim yerimize de gez, gidemeyenler için gez tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merve, ne yapayım çok istedim ve oldu :)) darısı sana !!

      Sil
  10. Avrupa'daki görülesi yerlerden birini görmüşsünüz.Fotoğraflar da gayet güzel. Darısı başımıza diyelim artık :))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Buket, biliyorum gezinin tamamı bu kadar değil, daha bir çok kare vardır :)

    Şu uçak korkunu yenersen sana önereceğim bir sürü yer olacak ve bence bu gezinin tadı sana bunu başartacak! eminim :)

    Canlıya verilmesi gereken değeri bazı ülkelerde NET bir şekilde gördüğü için insan, hayrete düşüyor. Aslında olması gereken bu ama...

    Yazının ve fotoğrafların devamını bekliyorum :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri listeni kesinlikle bekliyorum. korka korka bineceğim. sana bir sır vereyim 23 nisana bir plan yaptık bile :))

      Sil
  12. Ne güzel bir fırsat, ne güzel bir iş gezisi olmuş...Uçaktan ben de korkardım ama bindikten sonra da inmek istememiştim;)
    Fotoğraflar çok güzel, her yer pırıl pırıl görünüyor.
    Diğer fotoğraflarını da görmeyi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. natali, demek sende korkuyordun.ama var ya binsem yine korkarım.mantık dışı gibi geliyor. koca demir yığını havada , offf düşününce bile bir tuhaf oluyorum..

      Sil
  13. Görüntüler pek güzel,paylaşım için teşekkürler. Yiyecek kısmına gelince ben İspanya'da deniz ürünlerine doymuştum çok lezzetliydiler. Kırmızı et yemem o nedenle çiğmiş pişmemiş bilmem :) Allah içine sindirsin arkası gelsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colette, çok teşekkür ederim inşallah arkası gelir..

      Sil
  14. Ispanya'ya gitmeyi çok istiyorum ben de. çok güzel bir gezi olmus.
    Betül (blogun yeni takipçisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin betül, herşey çok istemekle oluyor. uçak korkum çok fazlaydı ama gitmeyide , gezmeyide çok istiyordum.nasip oldu, darısı sana!

      Sil
  15. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    ÇOK HOŞ GEZİ OLMUŞ İYİKİ DOĞDUN.
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))GÜLÜCÜKLER SANA CANIM... BANA DA BEKLERİM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bir kase lezzet:) iyi dileklerin için teşekkür ederim..

      Sil
  16. çok güzel bir deneyim olmuştur sizin için, ne güzel :) bu tip AB projeleri olan okullarda öğretmen olmak harika :) fotoğraflar çok hoş :) üstelik İspanya'nın Madrid şehrinden bir okul ile proje ortağı olanız da ayrı bir şans. bilinmeyen bir kasabası veya şehri de olabilirdi. süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun beyaz kitaplık, projeyle böyle bir gezi benim için büyük şans. Allah uçağada binmeyi nasip etti ya artık beni kimse tutamaz:))

      Sil
  17. Hadi bakalım nice daha çokkkk seyehatlere diyelim.Gezmek görmek başka kültürleri tanımak güzel bir duygu. Sevgiler canım benim.

    YanıtlaSil
  18. Buketcim, Görmek istediğim şehirlerden biri. Kim bilir ne güzel fotoğraflar çekmişsindir. Oralarda aç kalmamak için yenilecek şeylerin başında sanırım makarna geliyor ve deniz mahsulleri.

    YanıtlaSil
  19. Çok hoş kareler.
    Bu arada ne çok blog ortak izlemeye aldığımız:)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...