12 Aralık 2011 Pazartesi

İstanbul'da Neler Yaptık Neler !

Yine  fırsat  bulduk , haftasonunu  İstanbul'da  geçirdik.  Bugün  burada,  bu  postta    sanat var,  gezi  var, alışveriş var,  yemek  var  :)   Cuma  gecesi  İstanbula  gelir gelmez  tiyatro  bileti bulalım dedik ve  Cevahir'de  Kırmızı  adlı  oyuna bilet aldık.  Bir  ressam  ve  yanında  çömezini anlatan oyun  güzel  sayılırdı.

Cumartesi  günü  blog arkadaşlarımdan  sevgili   http://baykusgozuyle.blogspot.com/   ile  buluştuk, tanıştık. Bol  bol  sohpet ettik, zaman nasıl geçti  anlamadık.  Kendisi  çok tatlı,  samimi   ve  zarif  biri.  Bloguna  göz atmanızı  tavsiye   ederim.. Bana  ve  kızıma  çok  sevimli  hediyeler  verdi. Eve  gider  gitmez  Peline  verdim.  Hediye  paketini  nasıl  açtığını  görseydiniz.

Sonra  biz ayrılıp  Galata  sokaklarında,  sergilerde  ,  pasajlarda  dolaştık. Beyaz  Tohumlayıcılar /  White  Seeders  sergisini  gezdik.

Mısır  Apartmanındaki  Özgür  Korkmazgil  sergisini de gezdik.

Akşam  yemeği  için Mısır Apartmanın  en üst  katında  yer alan  360'a  gittik.  Adını  sanını  tam olarak veriyorum ki,  siz siz  olun  kesinlikle  gitmeyin. Dergilerde   İstanbulun en güzel on restoranı gibi sıfatlarla  gösterilen  yerlerden  biri  olan bu  mekan ,  denizi ve  manzarayı  tepeden  görmesiyle  güzel  ama  bunun  dışında  fazla  bir  özelliği yok.  Masalar ,  sandalyeler  özensiz,  mum koyup loş bir atmosfer  yaratarak  bunu  telafi  edeceklerini  sanmışlar.  Gelelim  yemeklerine....  Başlangıçlar  uçuk  fiyatlarına göre  yetersiz.  Ana  yemekler  deseniz  lezzetsiz..Yemek  sonrası  gelen  hesabı iyice  gözden geçirin. Yenmeyen şeyler  eklenmiş, belki yuttururuz  mantığıyla belki.  Farklı  hesap  getirdiler.  Biz  çıkarken  içeriye  girmeye  çalışan kuyruğu  görünce şaştım kaldım.  Bu millet  sırf  adı  var diye  kötü  hizmete bu kadar  parayı  nasıl  verir..

Ertesi  günü  Bakırköyden Bostancıya  geçtik.  Çok  rüzgarlı olduğundan deniz otobüsünde korku dolu dakikalar yaşadık.  Ömrümden  ömür gitti. O kadar çok sallandık  ki  anlatamam.  Bağdat  caddesinde  kahvaltı ettik.  Gece   kuzenimde kalmıştık. Sabah  daha  herkes  uyurken yollara  çıktık  :)   Kahvaltıdan sonra  ayaklarımız şişene  kadar  gezdik.

Bol bol  alışveriş  yaptık.  Süslenmiş  vitrinlere  bakmayı da çok  severim ,  saatlerce  gezebilirim.  Ama  yeni yıl  için süslemeler  azdı.

Kadıköy'de  aradığım  filmlerin  hepsini  buldum. O kadar  çok  film  aldım ki ,  çok  mutluyum.  Seyrettikçe  paylaşmayı  düşünüyorum..

Eee,  çukulata  ve  kahvesiz  olmaz . Hayatta  en sevdiğim şey,  işte  bunlar...

Ayrıca  Gizli  Terasın  blogunda  okuyup   aradığım  cilt  bakım  ürünlerini  buldum.  Bakalım  nasıl,  gerçi  hepsi  aynı bence. Denemediğim  ürün  kalmadı. Cildin  güzelse  güzeldir ,  bunlarla  olsa  bu yaşta  hala  sivilcelerim olmazdı..

Bath & Body  Works   mağazasını gezip  çıkacaktım ama  o  ürünlerin  kokusunu görünce  dayanamadım  ,işte  meraklılarına  aldıklarım :))

1. sevgili Buket,
    ne güzel bir haftasonu olmuş!
    godiva iyidir elbet, ama istiklal'deki meşhur beyoğlu çikolatası (zambo) da çok iyidir.
    bir de, madem çikolata seviyorsun, bir dahaki gelişnde istiklal'de jadore'da çikolatalı pasta yemeni tavsiye ederim;)

2. böyle bir İstanbul gezisi istiyorum ben de ama bir türlü toparlanıp gidemiyorum uf...

3. Dostla-rla, sevdiklerinizle, sanatla, hediyelerle dolu dolu geçirilimiş bir günmüş yaşanılan...ne güzel hep daim olsun yaşamınızdaki renkler, renkli insanlar ve hayatlar...

4. MERHABA EZGİ, jadore neresi bilmiyorum. bak heyecanlandım şimdi yeni bir yer öğreneceğim diye. hele pasta çok severim.kesin yerim orada..

5. ceren, ben de ankara gezisi de istiyorum. uzun zamandır göremediğim arkadaşlarım var,bakalım bende ne zaman fırsat bulacağım?

6. Vay canına sayın seyirciler! Buket, daha az önce "Gün Bitti Ağaçta Neş'e Söndü." diyordun. İyi ama hangi ara İstanbul'daydın:)) Ohooo, bu gidişle sen geçeceksin beni Buket! Hayır, bakar mısın ne güzel şeyler yapmışsın. Natalie'yle ben de tanışacaktım. Bak sen beni gene sollamışsın:)) Canımsın!

7. sevgili Buket,
    j'adore taksim meydandan tünele doğru inerken galatasaray lisesini geçince 2. sağda. hemen görüceksin köşedeki kahveciyi dönünce. müthiş pasta yapıyorlar!

8. Buketcim, bu haftasonu katılamadım, ama bir sonra ki haftalarda, özellikle senin geleceğin hafta bir görüşme düzenleyeceğiz.
    Çok güzel gezmişsin. Her zaman diyorum. İstanbul dışında yaşayıp, İstanbul'u en iyi tanıyanlardan birisin.
    Sevgiler.

9. Buketcim dolu dolu bir hafta sonu geçirmişsin,ne güzel değerlendirmişsin geri kalan zamanları:)
    Birlikte olmak çok güzeldi,bir dost daha kazanmak daha da güzel...
    360 la ilgili söylediklerine inanamadım,iyi oldu anlattığın,bilelim.
    Filmleri bulduğuna da çok sevindim:)
    Nice güzel haftasonların olsun,sevgilerimle...

10. oh ne güzel bir hafta sonu olmuş...,,sevgiler

Bengi

11. Mısırlı apartmanının yöneticisi ve aynı zaman da 360'ın genel müdürü olan hanımefendi okul ve çocukluk arkadaşımdır. Bu güzel ve yapıcı eleştirinizi kendilerine ileteceğim. Kendilerine çeki düzen versinler.

12. Senin İstanbul günlerin harika geçiyor Buketcim. İstanbul'da yaşadığım halde senin kadar gezemiyorum. Özgür Korkmazgil, arkadaşımın eşi. Sergisini hala gezemedim mesela :( Darısı başıma :)

13. hayal kahvem, natali de seninle çok tanışmak istiyor. bol bol kulağını çınlattık. ama sende bu haftasonu ne güzel gezmişin ..

14. tamam ezgi, belki de önünden kaç kere geçmişimdir. birinin tavsiyesi olunca daha iyi oluyor, denemekte fayda var.

15. natali , inşallah yine görüşürüz. en kısa zamanda bana bekliyorum.

16. zeynepcim, seni de görseydim, oturup sohpet etseydik ama kısmet. senin içinde uzak biryer birde. yine ayarlama yapın belki olur..

17. teşekkürler bengi..
    Didem, geldikçe hiç zaman kaybetmemek istiyoruz, dolu dolu gezelim diyoruz. sergi de çok güzeldi, kaçırma...

18. merhaba hypo, nerden nereye.. işte 1 kişinin bile memnun olmayışı birçok kişiyi etkileyebiliyor. nasıl olsa müdavimlerimiz var diye umursamaz gördüm onları..

19. Buket’cim yine dolu dolu bir İstanbul gezisi yapmışsın, bir dahaki gelişine (benim şu andaki yoğunluğum da hafifler inşallah) ve bu sefer de biz buluşup bir kahve içsek? :) nicedir gidemedim kadiköy’e, oradaki sahafları inanılmaz severim.

Strivectin’e biz de başta inanmadık ama deneme boyunu kullanınca çok memnun kaldık ve tüm seti aldık, ben hala her gün hayranlıkla bakıyorum cildime, inşallah sen de memnun kalırsın canım. Ben kendimde etkisini gördüğüm için rahatlıkla kişisel olarak referans olabiliyorum ama kişiden kişiye alınan performans da fark edebilir benim uzun süredir en memnun kaldığım ürün bu oldu. Bath& Body works’e de hala gidemedim, tüm aldıklarını güle güle kullan canım ;)

20. ah evet giz, ben de çok isterim tanışmayı..sevgiler...

21. O sucuklu yumurtayi gormem hic iyi olmadi yahu, agzimin suyu akti klavyeye resmen! kesin bir tarafim sisecek :))

Cuma Geldi

Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...