14 Temmuz 2011 Perşembe

BOL MEYVELİ YAZ PASTASI

                       

                         Yaz  mevsiminin  en güzel yanlarından biri  bol meyve ve sebzeleri içermesi..Pazardan  aldığım  meyveleri  bu pasta da  kullandım.  Hazır  pasta tabanı meyve suyuyla  ıslatılır.Çilekli  puding  pişirilerek araya sürülür. Araya  çikolata  rendesi de  yaptım. Üzeri de  zevke  göre  meyvelerle  süslenir..




Daha   önce de  yine  yaz pastası  yapmıştım. Çok  güzel olup  herkes  tarafından  beğenildi. Lorlu  ve  limonlu  pasta...





Tuzsuz  lor,  krema,  hindistan cevizi  ile  bir  krema  hazırlanıyor. Araya  sürüldükten  sonra  limon rendelenir. Sonra  diğer kat  konur ve krema sürülür.  üzerine de çok ince kesilmiş dilimler...








Eee  yanında da  şöyle  naneyle hazırlanmış  ev limonatası olursa  ....


15 yorum:

  1. Resmen ağzımın suyu aktı. Kardeşim de yan koltuktaydı Pastanı ona gösterdim. Sen niye böyle güzel şeyler yapmıyorsun dedi:)) Ellerine sağlık, enfes gözüküyor. Şimdi doğru dolaba gidip ne var diye bakacağım....

    YanıtlaSil
  2. Herşey harika görünüyor,şimdi sizde olmak vardı...:)))

    YanıtlaSil
  3. valla natali ve cafenohut, sizi hep davet ediyorum :))
    yakın olsanız hep yapardım size, şöyle iş çıkışlarında, balkonda biraz soluklanırdınız..bizde happy hours yapardık kendi çapımızda :))

    YanıtlaSil
  4. Görüntüsü gibi tadınında muhteşem olduğunu düşünüyorum... bu konuda şanslıyım çünkü elinin lezzetini biliyorum... gözümüz gönlümüz bayram etti inan... ve en sevdiğim buzlu naneli ev limonatası yanında bu ikrama doyamayan arkadaşlarının evden ayrılırken eminim yüzünde buruk bir ifade vardı , keşke biraz daha kalabilsekte şuu kalan tatlıyıda bitirsek diye:)

    YanıtlaSil
  5. şu kandil günü bende senin helvanın hayalini kuruyorum :))

    YanıtlaSil
  6. harika gorunuyorlar, ekmek senin olsun, pastalar benim:), ben bunlari gece gunduz yerim...sevgiler, iyi kandiller canim..

    YanıtlaSil
  7. ...QUERIDA amiga BUKET
    mi proximo post va
    canela y se que te gustará
    no puedo decir más ...ah
    se dearrolla el filme en CONSTANTINOPLA...


    ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    YanıtlaSil
  8. valla jose, neler yazdın bilmiyorum, yorumda yazamıyorum.bilen varsa yazsın..yazdıklarında star wars,afrika falan geçiyor, benim pastalarla ilişkisini kuramadım :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık , güzel görünüyor pastan...
    Afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  10. buketcım, josse ıcın cevirx.com kullan :)
    pastalar neyin kutlaması ıcındı.

    YanıtlaSil
  11. Buket'cim pastaların ne kadar taze leziz gözüküyor nasıl canım çekti anlatamam :)) Ellerine sağlık canım fotoğraflara bakması bile güzel :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. iyiki ugramisim harika pastalar, naneli limonata bundan iyisi can sagligi:) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. oruc oruc nekadar güzel gözüküyor böyle

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...