14 Haziran 2011 Salı

YİNE İSTANBUL..

Hafta sonu yakın bir arkadaşımın  nikahı  için  İstanbuldaydık. Yine dolu dolu  bir  gün oldu.



Sabah erken saatlerde  kalkılıp  Kadıköy'de  kahvaltı yapıldı.



Beşiktaş  vapuruyla  güzel , kısa bir yolculuk...



Sonra da  Galata  çevresinde  gezinti..Yine  duvarlara  bakıldı, neler yapmışlar  duvarlara..



Bir  okulun  bahçesindeydi  bu  heykel, duvarda...




Kapı  açıktı, hemen girildi  , merdivenleri, avizesi çok güzeldi...




Pera  Müzesinde  gidemediğim Karaburçak  sergisine de gittim, çoook  mutluyum :))



Alt  katlarında  da  olan diğer  sergi de  gezildi..



Karnımız  acıktı,  yemek yemek  lazımm...



Sonra  bu  alışveriş  merkezinde  gezdik,  yine  birşeyler aldık...



Kahve  molası...


                                        

                                       Eee  artık  eve  dönme  vakti....

17 yorum:

  1. böyle bir kahve molasina hayir denilemez!!:)

    YanıtlaSil
  2. vay canına sayın seyirciler.. buket yapılır mı bu bana? tam da istanbul burnumda tütüyor derken.. ballandıra ballandıra anlatmışsın..pes ama:))
    canımsın.. ne güzel anlatmışsın.. gitmiş kadar oldum diyeceğim ama yalan olur valla:))

    YanıtlaSil
  3. Darısı sizin başınıza :))

    YanıtlaSil
  4. hımmm canım çekti vallahi!

    YanıtlaSil
  5. Kısacık bir İstanbul gezisine bi dolu şey sığdırmışsın,tebrikler...Çok iyi yapmışsın,sevindim.

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum sana İstanbul'un tadını İstanbul'lulardan çok daha güzel çıkartıyorsun..
    Bense hiçbirşeye yetişemiyorum.

    YanıtlaSil
  7. inanın tüm gün boyunca en fazla 1 saat biryerde oturmuşumdur.zaten evde oturuyorum mantığıyla gezenlerdenim :))

    YanıtlaSil
  8. Kısaca nede güzel özetlemişsin canım.Özellikle kahve molanıza bayıldım,o nasıl bir kahvedir öyle!

    YanıtlaSil
  9. Geçen sene işyerinden izin aldık sırf bu yaptıklarını yapmak için gezdik tozduk İstanbul sokaklarında... Galata kulesine de çıktık şimdi imrendim çok yazınızı okuyunca... Biz de gideceğiz hemen...:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Hoş gelmişsiniz efenim .) -çok güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz, ne güzel.

    YanıtlaSil
  11. İstanbul'u benden daha iyi geziyorsun Buket !
    Harikasın :)

    YanıtlaSil
  12. Buket'cim İstanbul'da geçirdiğin zamanı dolu dolu yaşamışsın, ne kadar çok şey sığdırdığını hayranlıkla inceledim :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel, dolu dolu geçmiş, İstanbul'lulardan daha çok şey yapmışsın bir günde...
    Alışveriş merkezini sevdin mi? ben orda çalışıyorum ve çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  14. aaa bilseydim tanışırdık :))

    YanıtlaSil
  15. istanbul'u dolu dolu yaşamak senin yaptığın gibi....

    YanıtlaSil
  16. E artık tanışalım, Bir İstanbul Seyahatında toplantı düzenleyelim...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel detaylar yakalamışsın canım benim...

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...