5 Haziran 2011 Pazar

Biscuits

                   


                      Biscuit  kelimesi  iki kez fırınlanmış anlamına geliyor, orjinali  latince  ''  bis  coctus ''  ya da   ''  twice  baked.. Biscuits için İngilizlerin ‘scones’ isimli ekmeklerine çok benzeyen bir tür Amerikan ekmeği  diyebiliriz.
                     Ben de yeni bir  biscuit  denedim, parmesanlı. Aslında  parmesanı  makarnada  daha çok seviyorum ama  biscuitte de değişik bir  tat oldu.  İlgisini  çekenler için  malzemeyi de  veriyorum..

                     Malzemeler :
                     
  • 2 1/2 cup (325 gr) un
  • 2 1/2 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1/2 çay kaşığı tuz
  • 1 çorba kaşığı (14 gr) toz şeker ( isteğe bağlı)
  • 1/2 cup (113 gr) soğuk küp küp kesilmiş tereyağı
  • 3/4 cup ( 180 ml) süt
  • 1 adet büyük çırpılmış yumurta
  • istenilen  kadar  rendelenmiş  parmesan


12 yorum:

  1. Bizde Cihan'la tam şimdi browni yaptık ve attık fırına:) Erkek çocuklar da öğrenmeli yemek yapmayı.
    Hele üniversite sınavına gireceklere
    ilaç gibi geliyor yemek yapmayı öğrenmek. Şiddet içermeyen bir şiddetle tavsiye ederim:)) Tabii sizin çocuklar daha bebe:)

    Hımm.. Bu pisküvite gözüm kaldı:))

    YanıtlaSil
  2. Hayal Kahvem, seni devamlı okuyorum ama yorum yazamadıklarım arasındasın.nedir sorun anlayamadım.sinir de oluyorum bu duruma, bilgin var mı ?

    YanıtlaSil
  3. Neden acaba Buket? Merak etim şimdi.
    Ne oluyor da yazamıyorsun? İlk senden duydum...

    YanıtlaSil
  4. kendi bloguma da yazamıyordum, sonra başka bir blogta aynı sorun için çözümler yazmışlardı.birşeyleri ayarladım , benimki düzeldi.bazı bloglarda yorum kısmında google hesabı seç çıkıyorsa yazamıyorum:((

    YanıtlaSil
  5. Çan şekilli bisküviler, onları nota gibi dizmiş çın çın çın Pelin'e "hadi gel" müziği çalıyorlar. Çok güzel.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ŞU AN ÇAY İÇİYORUM BİR TANE ALIP YEMEK İSTEDİM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR PEYNİRLİ SEVİYORUM KIYIY KIYIR OLUYOR

    YanıtlaSil
  8. Buketcim müjdeli haber ,yorum kutucuğumu değiştirdim şimdi sanırım yazılıyor.Özlemiştim seni bekliyorum.
    Bu arada pesküvit açıklaman çok hoş;) peynirli bisküvi de çok değişik.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hmmm yettim gari , karnımda zil çalıyo..

    YanıtlaSil
  10. buketcim, sen neler yapmısın oyle, bu saatte nasıl canım cektı

    YanıtlaSil
  11. Buket'cım yorum ayarları pop up olmayan bloggerlara yorum yazılmıyor. Çözümü mozilla firefox indirmek, ben de yorum yazamıyordum bu durumdan muzdarip birkaç arkadaşımdan duydum ve indirdim halloldu :) biscuit de çok güzel gözüküyor, uzun zamandır mutfağa giremediğimi hatırlattı bana, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...