16 Mayıs 2011 Pazartesi

DOPDOLU BİR İSTANBUL

Bu haftasonu  eşimle  İstanbul  kaçamağı  yaptık.  2  gün  boyunca   gece - gündüz gezdik. Öyle  çok  yürüdük  ki  hala  bacaklarım kötü  durumda..Gezdiklerimizi  ,  yediklerimizi, içtiklerimizi , gördüklerimizi  uzun uzun anlatacağım.
                   İlk  önce  Beşiktaş'a  geldik. Burada sabah güneşinin altında, deniz kenarında  kahvaltımızı  yaptık. Sonra da  Beşiktaşta  bulunan  Saray  Koleksiyonları  Müzesine gittik. Müzede Sarayda Bir  Fincan Kahve  sergisini gezdim..

Sonra  da   Taksime  gittik. Herzaman  Mısır Apt.  'a    giderim. Yine  çok güzel sergiler vardı.

Blog  arkadaşım   http://cafenohut.blogspot.com/     ile   İstiklalde  buluşup  tanıştık. Bu  tanışmadan  çok memnun  kaldım.  Zaman  nasıl geçti  anlamadım. Sohpetimiz zamanımız olsaydı  sürüp  giderdi..
Eee  dondurma  yemeden olmaz. Cremeria  Milano' dan  daima  tiramisulu..

Taksim  Metro  Girişinden   Kukla  Festivali  için bilet  aldık. Küçük  bir sergi  vardı ,   onu  gezdik..Bu  festival  hakkında  yine  yazacağım..

Sonra   Nişantaşına  gidip  biraz  gezdik.

Sonra da  İtalyan Restoranı  olan Cento  Per Cento 'da  yemek  yedik.  Ama  ne pizzasından  ne de  Raviolisinden  memnun  kaldık..

Gece  yeniden  Tünele  geri döndük. Ertesi  günkü  maceramız  artık daha sonraya  :))

1. Ne güzel gezmişsiniz :) Kısıtlı zaman olunca daha iyi geziliyor. İstanbul'da yaşamamıza rağmen gezdiğiniz yerlerin çoğuna gitmedim henüz.
    İstanbul'a tekrar bekleriz :)

2. hmm anlat anlat,bilsem peçetemide alırdım ağzımın suyu aktı yemeklerde güzel ama istanbulu canım çok çekti şimdi :)

3. Arsız kedi, valla bu geziyi ben daha bir hafta anlatırım :))
    Didemcim ben de sizi beklerim...

4. du sen ,ben de bu yaz gidicem bende anlatayım da gör sen haha :D bişii sorcam ıslak hamburger yedin mi ?

5. Keşke buluşabilseydik neyse siz bu sefer eşinizle doya doya gezmişsiniz...Cafenohut'la buluşmanız da hoş olmuş...Arada böyle kaçamaklar yapılmalı.
    Kahve fincanları sergisiniz biz de gezeceğiz inşallah o kadar çok etkinlik var ki ben bu kadar gezdiğim halde yine de yetişemiyorum:(
    Sizin için sevindim , güzel bir gezi olmuş.Bir dahakinde buluşmak dileğiyle...

6. Buket'cim postunu okuyup fotoğraflarını incelerken "burası İstanbul öyleyse ben nerede yaşıyorum?" demekten kendimi alamadım canım :) çok uzun zamandır ev, iş, tadilat arasında gidip gelmekten bu güzellikleri tamamen unutmuşum. Ne iyi etmişsin de gezmişsin ve ne güzel anlatmışsın canım :) Bu posttan sonra yakın zamanda Mısır Apt.'a gitmeyi kesinlikle kafama koydum...

7. Buketcim, güzel vakit geçirmene sevindim. Böyle geziler bana hep 1 haftalık tatil gibi geliyor.
    Pazar günü keyfinizi de bekliyoruz :)

8. arsızkedi, neyazık ki ıslak hambrgr sevmiyorum:((
    sevgili Natali, bende çok isterdim ama artık sizden bekliyorum:)
    Gizcim kısıtlı zaman olunca daha çok geziyorsun.şimdi evde oturma zamanı..

9. zeynep var ya hala kendimize gelemedik :))

10. Buketcim, bende bu yaz dusunuyorum Istanbul´da birkac gun gecirmeyi ablam oraya yeni tasinmis evi ve is yeri Mecidiyekoy´de. Bende kendisini bu yaz ziyaret edecegim, yillar once uc dort kez Istanbul´a gitmistim ama Turkiye tatilimin cogunlugunu aile ziyaretleri ve Alacati´da gecirdigim icin pek firsatim olmamisti Istanbul gezisi icin. Guzel paylasimlarinla bende biraz olsun fikir edinmis olacagim boylelikle Istanbul hakkinda..sevgiler..

11. CANIM BENİ NE GÜZEL GEZİYORSUN SEFAN OLSUN BEN İSTANBULDA YAŞAYAN BİRİ OLARAK EN KISA TATİLLERDE BİLE KAÇMAYA YER ARIYORUM BU ŞEHİR BENİ YORUYOR AMA BİR ŞEY VAR Kİ BU ŞEHRİ GEZ GEZ BİTİREMEDİM YILLARDIR:)

12. Bir kere gittik ve sadece 3 günümüz vardı.Kısa zamanda altını üstüne getirdik ama bana yetmedi açıkçası.Bu kadar detaylı gezemedik sizin gibi tabi.Bu arada dondurmalara bayıldım..

13. haklısın,görüntüsü benimde midemi kaldırmıştı acaba bitek ben miyim diye düşündüm,yalnız değilim :)

14. Alaçatı, ablanın yeri güzel, yani taksime yakın.istanbul gezisi için güzel başlangıç olur..
    Mevdoş, dediğin gibi çok ta yorucu istanbul.yani devamlı oturmayı istemezdim.ayda bir gezmek yeter bize :))
    limon çiçekleri, gezmek için sabah evden kaçıyorduk bizde, zaman nakittir..

Cuma Geldi

Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...