20 Ocak 2011 Perşembe

İŞİ GÜCÜ SÜS !!!










 

10 yorum:

  1. pek süslü sahiden de.. tokalar, takılar ve gözlükler şahane

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Blogunuzu zıyaret ettım Allah bagıslasın :)

    Sevgıler
    Pınar
    www.pinarlabasbasa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kızlar ne süslü ne tatlı oluyorlar cimcime seni ne şeker

    YanıtlaSil
  4. çok şekerr..ama kız olmak böyle..bende istiyorum böyle süslü püslü bir kız :)

    YanıtlaSil
  5. evet arkadaşlar,kızlar böyle herhalde her yaşta süslüyüz :))

    YanıtlaSil
  6. Eee bu yaşta normal ama annesi.Sıkıştırmayalım cimcimeyi.:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah çok tatlı bir kızın var. Sizinde lila-beyaz odanız var.:)
    ben klibi göremedim. bana linkini atarsan sevinirim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. zeynepcm ben de link olayını bilmiyorum :))
    ama 29 Kasım 2010 Pazartesinde yayınlamışım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Tam bir kokoş ya, çok güldüm :))
    Ama çok güzel olacak. Yüz hatları da çok güzel, saçları gözeri de.

    YanıtlaSil
  10. teşekkrlr francesca..talihi iyi olur inşlh.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma