14 Aralık 2010 Salı

Van GOGH Ne Olmuş !!!

Artık TV çok seyretmiyorum.Haberleri seyretmeyi mayıs ayında bıraktım.Nedeni de  öğrendiğim bütün olayların,haberlerin beni olumsuz etkilemesi,çaresizlik duygusu,çöküntü...TV hayatımdan çıkınca daha fazla kitap,daha fazla film,daha fazla blog hayatıma girdi.İşte yine bu gece böyle nette daldan dala atlarken birşey daha öğrendim.Tilt-shift tekniği..Fotoğrafçılıkta   kullanılan  bir teknik olup ,  flu etkisi verilen bölgeler arasında  net bir alan oluşturarak  net alanda kalan nesnelere minyatür etkisi vermek için kullanılıyor.Sanatçı Serena Malyon da ünlü ressam Vincent Van Gogh'un 16 tablosuna tilt-shift fotoğraf efekti  ekleyerek ressamın tablolarını boyutlandırmış.Tablolarda eklenen ,değiştirilmiş hiç birşey yok. Sadece ışık ve netlik ayarlarıyla belirlenen odak noktaları öne çıkarılarak bu görüntüler elde edilmiş.
İYİ SEYİRLER...




1 yorum:

  1. Merhaba:) izleyicilerinin 100.sü olarak katıldım sana...Niye bu post'a yazdım,daha önce bildiğim fakat bu kadar detaylı görmediğim ,bir ressam olarak çok sevdiğim Van Gogh beni tekrar etkiledi.İyi ki
    paylaşmışsın :)

    YanıtlaSil

Nisan Cuması

                        '' Dün bildik bir rüzgar esiyordu. Daha önce karşılaştığım bir rüzgar. Dışarıda mevsimsiz bir ilkbahar. Kara...